اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی خبر داد

توزیع نفت سفید بین 1800 خانوار عشایری خراسان جنوبی

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: در سال‌جاری همزمان با فصل سرما پیش‌بینی می‌شود نفت سفید بین یک‌هزار و 803 خانوار عشایری خراسان جنوبی توزیع شود.

توزیع نفت سفید بین 1800 خانوار عشایری خراسان جنوبی

محمد‌ابراهیم ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: عشایر یکی از اقشار مهم در جامعه هم از لحاظ تهیه فرآورده‌های لبنی و هم به عنوان حافظان مرزها هستند.

وی با بیان اینکه تهیه سوخت در مناطق عشایری در فصل سرما یکی از مشکلات اصلی عشایر محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این راستا امور عشایری هرساله برای رفاه حال عشایر و جلوگیری از بوته‌کنی و تخریب محیط زیست اقدام به توزیع سوخت در محل‌های عشایری می‌کند.

پیش‌بینی توزیع سیلندر گاز مایع بین 4 هزار خانوار عشایری خراسان جنوبی

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی ادامه داد: قیمت سوخت‌های توزیع شده در بین عشایر برابر با قیمت سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت بوده و هزینه حمل این مواد را عشایر پرداخت نمی‌کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال نفت سفید بین یک‌هزار و 803 خانوار عشایری توزیع شود، یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای توزیع این میزان سوخت 37 میلیون تومان بوده است.

وی اذعان داشت: همچنین پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری سیلندر گاز مایع در بین 4 هزار و 323 خانوار عشایری خراسان جنوبی توزیع شود.

بدهکاری امور عشایری خراسان جنوبی

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی به اعتبار هزینه شده برای توزیع سیلندر گاز در بین عشایر خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: برای این امر اعتباری بالغ بر 43 میلیون تومان هزینه شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه این اعتبار هزینه شده برای سوخت‌رسانی به عشایر خراسان جنوبی در شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها مصوب شده است، یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای این مورد به صورت علی‌الحساب صورت گرفته و هنوز اعتباری برای این منظور در سال‌جاری تخصیص نیافته است.

وی خاطرنشان کرد: امور عشایر خراسان جنوبی برای سوخت‌رسانی به عشایر این استان در سال گذشته مبلغ 23 میلیون تومان به پیمانکار مربوطه بدهکار است.

انتهای پیام/22481/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول