اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم خبر داد

جذب و توزیع ماهانه 440 تن آرد در شهرستان سمیرم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم گفت: ماهانه 440 تن آرد جذب شهرستان سمیرم می‌شود که با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم بین واحدهای نانوایی توزیع می‌شود.

جذب و توزیع ماهانه 440 تن آرد در شهرستان سمیرم

اردشیر نوابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از فعالیت 100 واحد صنفی نانوائی در شهرستان سمیرم خبر داد و اظهار کرد: 70 درصد این واحدهای نانوائی در قالب صنعتی به روش تافتون ماشینی، تافتون اصفهانی و تافتون تبریزی و نیمه حجیم پخت می کنند و 30 درصد دیگر در قالب نان سنتی از نوع تافتون تنوری است که این روش بیشتر مورد درخواست مصرف کنندگان است.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم با همکاری مجمع امور صنفی در طول هفته از واحدهای نانوائی بازرسی می‌کند و چنانچه تخلفی از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی، و عدم کیفیت پخت و ساعات کاری مشاهده شود بعد از تذکرات، پرونده‌سازی و به اداره تعزیرات معرفی می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین از برگزاری نشست کارگروه آرد و نان شهرستان به صورت ماهانه در این اداره خبر داد و تصریح کرد: در این جلسات ساعات کاری واحدهای مربوطه توسط کارگروه مشخص شد که واحدهای صنفی ملزم به رعایت آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ساعات کاری نانوایان صبح‌ها از ساعت 6:30 تا 12:30 و عصرها 15:30 تا ساعت 19 است.

نوابی در ادامه از جذب ماهیانه 440 تن آرد در شهرستان سمیرم خبر داد و اضافه کرد: این مقدار آرد با نظارت کامل اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم بین واحدهای نانوائی شهرستان توزیع می شود و واحدها ملزم به پخت آن هستند.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول