اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

اختصاص سهمیه فوق‌العاده آرد به نانوایی‌های مناطق سیل‌زده گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مقدمات لازم برای اختصاص سهمیه فوق‌العاده آرد به دلیل جبران کمبود احتمالی آرد در مناطق سیل‌زده گیلان، فراهم شده است.

اختصاص سهمیه فوق‌العاده آرد به نانوایی‌های مناطق سیل‌زده گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل در چند شهرستان گیلان و از ساعات اولیه این حادثه، تیمی متشکل از رئیس، معاونان و مدیران مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شد.

وی افزود: این تیم به بررسی راهکارهای خدمات‌رسانی در حوزه کاری سازمان به شهروندان آسیب‌دیده سیل پرداختند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تیم مذکور از شهرستان‌های شفت، صومعه‌سرا و فومن بازدید کردند گفت: این تیم در اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری‌های شفت و صومعه‌سرا به بررسی اقدام‌های صورت گرفته در زمینه تامین مایحتاج عمومی مردم این شهرستان‌ها به ویژه توزیع نان در مناطق مذکور پرداختند.

وی تصریح کرد: طبق تدابیر اتخاذ شده با همکاری اتحادیه نانوایان شهرستان‌های مذکور و تامین آرد فوق‌العاده مورد نیاز، واحدهای نانوایی فعال این شهرستان‌ها اقدام به پخت فوق‌العاده نان تا ساعات پایانی روز کردند و توزیع نان در مناطق سیل‌زده اغلب به صورت رایگان انجام گرفت.

به گفته منتظری، توزیع نان به دلیل آسیب دیدن و تعطیل شدن تعدادی از نانوایی‌های مناطق آسیب‌دیده در سیل اخیر و با همکاری اتحادیه‌های نانوایان و جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره‌های شهرستان‌های مذکور همکاری مناسبی با کمیته‌های بحران شهرستان با همراهی روسای اتاق اصناف این شهرستان‌ها در کنار اتحادیه‌های نانوایان داشته‌اند.

این مسئول از اختصاص سهمیه آرد به شهرستان‌های سیل‌زده مذکور خبر داد و یادآور شد: به دلیل جبران کمبود احتمالی آرد در شهرستان‌های آسیب دیده از سیل، مقدمات لازم برای اختصاص سهمیه فوق‌العاده آرد به این مناطق با همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی استان فراهم شده است.

ا‌نتهای پیام/2300/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول