اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

مانور زلزله در تمام ادارات و نهادها برگزار شود

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به افزایش سطح آگاهی شهروندان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه گفت: باید مانور زلزله در تمام ادارات و نهادها برگزار شود.

مانور زلزله در تمام ادارات و نهادها برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان پاکدشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن بازدید از میزان آمادگی ادارات خدمات‌رسان اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ایران روی گسل زلزله قرار گرفته است برگزاری این مانورها ضروری و لازم است و شهرستان پاکدشت هم روی یکی از این گسل‌ها واقع شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد: این مانورها در جهت آمادگی و افزایش آگاهی دانش‌آموزان در زمان وقوع حادثه است و با همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان هرساله این برنامه‌ها با کیفیت بالایی از لحاظ سرعت عمل انجام می‌گیرد.

 

 

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: این مانورها باید در همه ادارات، نهادها و مناطق مسکونی برگزار شود و فقط مختص مدارس نبوده تا شهروندان آمادگی‌های لازم را در جهت مقابله و مواجه با بلایای طبیعی به‌ویژه زلزله پیدا کنند.

وی در پایان از کلیه نهادهایی که در برگزاری این مانور همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، دانش‌آموزان شهرستان پاکدشت در این مانور میزان آمادگی خود را برای مقابله با بلایای طبیعی و زلزله به نمایش گذاشتند.

این گزارش حاکی است، این مراسم با حضور فرماندار شهرستان پاکدشت و کلیه مسئولان ادارات خدمات‌رسان شهرستان در دبیرستان دخترانه حضرت مریم (س) برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول