اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح نیازسنجی فوری مددجویان زلزله‌زده دشتستان

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح نیازسنجی فوری مددجویان زلزله‌زده دشتستان خبر داد.

اجرای طرح نیازسنجی فوری مددجویان زلزله‌زده دشتستان

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد استان از نخستین لحظات وقوع زلزله در راستای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان تلاش کرد و از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح نیازسنجی فوری مددجویان زلزله‌زده دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح نیازسنجی از مددجویان زلزله‌زده شهرستان دشتستان فوری باید اجرا شود.

محبی با اشاره به بازدیدهای مکرر از مددجویان آسیب‌دیده زلزله شهرستان دشتستان تصریح کرد: حضور مسئولین در اولین ساعات وقوع زلزله در کنار بازماندگان موجب دلگرمی افراد شد.

وی افزود: در این راستا از منازل مددجویان کمیته امداد شهرستان دشتستان که تخریب شده و یا آسیب زیادی دیده‌اند بازدید شد و از نزدیک برخی از مشکلات پیگیری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: طرح نیازسنجی از خانواده‌های زیر پوشش باید فوری انجام شود و با توجه به اینکه بعد از وقوع زلزله پس‌لرزه‌های زیادی هم رخ می‌دهد باید افراد را در مناطق امن اسکان داد.

محبی در ادامه از تشکیل ستاد بحران در مدیریت بحران شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: پس از وقوع زلزله در برازجان ستاد بحران کمیته امداد دشتستان تشکیل شد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول