اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال/

شکست سنگین صدرنشین لیگ برتر مقابل کاله/ چیرگی تفکرات عطایی بر بانیولی

در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران که امشب در آمل برگزار شد شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر دو متین ورامین را با شکست بدرقه کردند.

شکست سنگین صدرنشین لیگ برتر مقابل کاله/ چیرگی تفکرات عطایی بر بانیولی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاله مازندران امشب در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانست با نتیجه سه بر دو تیم صدرنشین متین ورامین را با شکست بدرقه کند.

کاله مازندران که ست نخست مسابقه را با نتیجه (25 بر 15) به رقیب ورامینی‌اش تقدیم کرد در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیاز (25 بر 23)، (25 بر 14) و (15 بر 5) با درخشش بازیکنانش توانست پیروزی شیرین سه بر دو را به سود خود رقم بزند.

در این دیدار که بیش از 2 هزار نفر تماشاگر از آن در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) با تشویق بی‌امان خود بازیکنان کاله را حمایت کردند سعید درخشنده ناظر فدراسیون والیبال بوده و مرتضی اکرمی و علیرضا قریب داوران اول و دوم آن هستند.

البته این دیدار حساس با حواشی زیادی همراه بوده که ناظر فدراسیون والیبال در آن با یادداشت همه نکات سبب می‌شود تا برخی از مسئولان و بازیکنان دو تیم در آینده‌ای نزدیک به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

انتهای پیام/86012/ک10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول