اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد

توزیع مصالح ساختمانی واحدهای آسیب‌دیده دشتستان تا 10 روز آینده

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا 10 روز آینده مصالح ساختمانی مورد نیاز واحدهای آسیب‌دیده در دشتستان توزیع می‌شود.

توزیع مصالح ساختمانی واحدهای آسیب‌دیده دشتستان تا 10 روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس تابش عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله دشتستان اظهار داشت: زلزله 5.7 ریشتری در دشتستان موجب خسارت دیدن بسیاری از واحدهای مسکونی شده و دولت مصمم به بازسازی تمام واحدهای خسارت دیده در کمترین زمان ممکن است.

وی افزود: تاکنون اقدامات اولیه برای شناسایی واحدهای مختلف در شهرها و روستاهای دشتستان انجام گرفته و امیدوار هستیم با جمع‌بندی کامل اطلاعات بتوانیم به نتیجه لازم برسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 2 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب‌دیده شناسایی شده که به فضل خدا تمام واحدها را بازسازی و ترمیم می‌کنیم.

تابش تصریح کرد: تعداد 50 واحد مسکونی نیازمند بازسازی کامل هستند و با انجام مقدمات کار در کمترین زمان نسبت به آغاز عملیات بازسازی واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

وی گفت: بر اساس تصمیم اخذ شده مبلغ 30 میلیون تومان شامل 5 میلیون تومان بلاعوض و 25 میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد در اختیار واحدهایی که نیاز به بازسازی کامل دارند قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا 10 روز آینده مصالح ساختمانی مورد نیاز واحدهای آسیب‌دیده در دشتستان توزیع می‌شود.

تابش یادآور شد: رئیس جمهور و هیئت دولت برای جبران خسارت‌های وارده مصمم است و انتظار داریم با اقداماتی که انجام می‌دهیم رضایتمندی مردم آسیب‌دیده فراهم شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول