اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش آگاهی‌ دانش‌آموزان

مانور مقابله با زلزله‌ در اردل برگزار شد

مانور زلزله‌ و ایمنی امروز با هدف ارتقای سطح امنیتی و افزایش آگاهی‌های دانش‌آموزان در مقابله با حوادث غیرمترقبه در هنرستان رازی اردل برگزار شد.

مانور مقابله با زلزله‌ در اردل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار اردل ظهر امروز در مانور زلزله در هنرستان رازی این شهرستان، اظهار کرد: دانش‌آموزان همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله و سوانح طبیعی قرار دارند، بر همین اساس آموزش آنها با برگزاری مانور، بهترین و مناسبت‌ترین راه آشنایی است.

فیروز خسروی افزود: بی‌‌شک یکی از راه‌های کاهش تلفات انسانی در مواقع رخداد زلزله، آشنایی دانش‌آموزان با حوادث غیرمترقبه و افزایش سطح آگاهی آنها با هدف مقابله با حوادث احتمالی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مقوله فرهنگ ایمنی و توسعه آن در بین آحاد جامعه برای داشتن کشوری ایمن ضروری است.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اهداف برگزاری این مانور، گفت: افزایش سطح آگاهی دانش‎آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‎های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی دانش‎آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن جهت ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‎آموزان نسبت به پدیده‎های طبیعی از مهم‌ترین این اهداف محسوب می‎شود.

به گزارش فارس، به منظور ارتقای سطح امنیتی و افزایش آگاهی‌های دانش‌آموزان در مقابله با حوادث غیرمترقبه امروز مانور زلزله‌ای در هنرستان رازی اردل با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل ارشاد اسلامی استان و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.

انتهای پیام/68010/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول