اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری مانور نمادین زلزله در اصفهان

پیش از ظهر امروز، مانور زلزله به صورت نمادین در یکی از دبیرستان‌های دخترانه اصفهان برگزار شد و یکی از دانش‌‌آموزان این دبیرستان با برگزاری این مانور دچار استرس شده و روانه اورژانس شده است.

برگزاری مانور نمادین زلزله در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هشتم آذرماه هر سال مانور سراسری زلزله و ایمنی به صورت هم‌زمان در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسئولان با برگزاری مانور‌های ایمنی و زلزله اهداف بسیار مهمی را در راستای کاهش خسارات ناشی از وقوع زلزله در سطح شهر‌ها دنبال می‌کنند.

کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله با استفاده از ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در مقابل زلزله و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به زلزله و سایر پدیده‌های طبیعی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور‌های ایمنی و زلزله در میان دانش‌آموزان است.

پیش از ظهر امروز، مانور سراسری ایمنی و زلزله به صورت نمادین با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان در دبیرستان خیر‌ساز علی شیروانی برگزار شد و مجموعه‌هایی مانند هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش از متولیان برگزاری این مانور بودند.

در این مانور که به صورت نمادین برگزار شد، یکی از دانش‌آموزان این دبیرستان دچار استرس شد و وضعیت جسمانی وی دچار مشکل شد که به دنبال این موضوع مسئولان سریع وی را به اورژانس منتقل کردند.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول