اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بحران فرمانداری برخوار:

مانور زلزله و ایمنی در حبیب‌آباد برگزار شد

دبیر بحران فرمانداری شهرستان برخوار گفت: مانور زلزله و ایمنی امروز 10 آذر همزمان با سراسر کشور به صورت پایلوت در دبیرستان نرجس خاتون حبیب‌آباد برگزار می‌شود.

مانور زلزله و ایمنی در حبیب‌آباد برگزار شد

اصغر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مانور زلزله و ایمنی هرساله 8 آذر در تمام مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل اینکه امسال 8 آذر مصادف بود با روز جمعه و تعطیلی تمام مدارس در سراسر کشور به همین دلیل این برنامه به امروز 10 آذر موکول شد.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از مدیریت بحران استانداری اصفهان جهت برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان برخوار افزود: این برنامه همزمان با سراسر کشور راس ساعت 10 تا 10:30 دقیقه صبح به صورت پایلوت با همکاری آموزش و پرورش، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و سایر ارگان‌های ذیربط در دبیرستان نرجس خاتون حبیب آباد برگزار می‌شود.

دبیر بحران فرمانداری برخوار با بیان اینکه بیش از 300 نفر دانش‌آموز دختر در این مانور شرکت می‌کنند، ادامه داد: دو چیزی که در این مانور مهم به شمار می‌آید و به دانش‌آموزان در موقع مانور آموزش داده خواهد شد، عبارت‌اند از: پناهگیری صحیح و دیگری خروج صحیح است.

صادقی در پایان با بیان اینکه آژیر سراسری مانور زلزله و ایمنی از برنامه‌های مختلف رادیو موج FM به صدا در خواهد آمد، تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی‌شده است که دانش‌آموزان را نسبت به سالیان گذشته بیشتر درگیر بحث‌های آموزشی کنیم.

انتهای پیام/63023/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول