اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

توجه به ظرفیت گردشگری شهر دوساری

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: قدمت تاریخی و ظرفیت‌های شهردوساری بالا است و جنبه گردشگری آن در اولویت کار شهردار قرار گیرد.

توجه به ظرفیت گردشگری شهر دوساری

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی ظهر امروز در آیین معرفی شهردار جدید دوساری اظهار داشت: در بخش‌های عمرانی، بهداشتی و امنیتی کارهای بسیار خوبی توسط دولت در شهرستان عنبرآباد صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهر دوساری برای آینده افزود: اعتباراتی در بحث ورزش، بهداشت و عمرانی تخصیص داده‌ایم که پیشرفت این شهر را دوچندان می‌کند.

معاون عمرانی فرمانداری عنبرآباد بیان داشت: ما نباید در مرحله اول توقع داشته باشیم که شهرداری همه مشکلات را حل کند و همه چیز باید با برنامه‌ریزی پیش رود.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر بازوان توانمند اجرایی برای شهردار هستند و باید منافع عموم مردم را در نظر بگیرند، زیرا شوراها نماینده مردم هستند و باید نظارت مردم را در نظر گرفت.

کمالی گفت: نخستین موضوعی که برای شهر دوساری حیاتی است، قدمت تاریخی و ظرفیت‌های آن است که این شهر دارد و در اولویت اول باید ورودی این شهر ساماندهی شود و جنبه گردشگری آن در اولویت کار شهردار قرار گیرد.

معاون عمرانی فرمانداری عنبرآباد از مردم خواست با شهردار جوان این شهر تعامل خوبی داشته باشند و به وی کمک کنند تا شهر دوساری آباد شود.

کمالی خاطرنشان کرد: شهر را باید به تناسب اصول شهرسازی جلو ببریم و از مردم خواست در بازگشایی معابر با شهرداری همکاری کنند.

انتهای پیام/80005/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول