اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

تلاش شورا و شهرداری برای افزایش محدوده شهری برای توسعه شهر است

شهردار فرون‌آباد در جلسه بررسی و هم‌اندیشی طرح هادی شهری گفت: تمام تلاش شورا و شهرداری برای افزایش محدوده شهری جهت توسعه شهر است.

تلاش شورا و شهرداری برای افزایش محدوده شهری برای توسعه شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نشست بررسی و هم‌اندیشی با حضور علی‌بند علیان شهردار، هاشم سیری و سلیمه گلوی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر، محمد عسگری مسئول واحد شهرسازی و علی محمدی مشاور طرح هادی شهری ظهر امروز در راستای تهیه و تدوین طرح هادی شهری این شهر، برگزار شد.

شهردار فرون‌آباد در این جلسه ضمن تشریح وضعیت طرح پیشنهادی به بیان مشکلات مربوط به طرح هادی شهری پرداخت و تأکید کرد: تمام تلاش شورا و شهرداری برای افزایش محدوده شهری جهت توسعه شهر است.

وی اضافه کرد: طرح هادی که هم‌اکنون پروانه‌های ساختمانی بر اساس آن صادر می‌شود با توجه به اینکه بر اساس همان طرح هادی روستایی صورت می‌گیرد، مشکلات عدیده‌ای همچون رکود ساخت‌ و ساز و کمبود محدوده شهری را به دنبال داشته است که در نهایت این امر موجب کاهش درآمد شهرداری و پیامدهای آن می‌شود.

علیان خاطرنشان کرد: به دلیل بروز این مشکلات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر طی درخواست‌های مکرر از مسئولان امر در استان خواستند تا نسبت به افزایش محدوده قانونی شهر فرون‌آباد اقدام کنند.

شهردار فرون‌آباد تأکید کرد: صدور پروانه‌های ساختمانی یکی از منابع اصلی درآمد شهرداری‌های شهرهایی چون فرون‌آباد است که در صورت توقف و یا رکود آن، خسارات زیادی به شهر وارد خواهد شد پس از مسئولان مربوطه تقاضا داریم تا هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه و ارائه طرح جدید هادی شهری که شامل افزایش محدوده و حریم شهری باشد، اقدام کنند.

وی در پایان خواستار برگزاری جلسات متداوم و منظم برای تسریع در تهیه و ارائه طرح هادی شهری از سوی کارشناسان دفتر فنی استانداری تهران با مجموعه مدیریت شهری فرون‌آباد شد.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول