اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و اعضای شورای شهر اردبیل

35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح شد

35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری با حضور مسئولان ارشد استانی و اعضای شورای شهر اردبیل به بهره‌برداری رسید.

35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمادین پروژه‌های شهرداری اردبیل با تبریک هفته بسیج به خانواده‌های شهدا و تمام بسیجیان کشور اظهار داشت: همه واقف هستیم که تفکر عاشورایی و بسیجی موجب پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله بود و بر این اساس وظیفه همگان است که فرهنگ بسیجی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده و با همان تفکر به مردم خدمت کنیم.

صدیف بدری با اشاره به برنامه‌های شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر در سال 92 بودجه 175 میلیارد تومانی را برای شهرداری اردبیل تصویب کرده است که صرف اعتبارات عمرانی، جاری و سازمان‌های تابعه شهرداری اردبیل می‌شود.

شهردار اردبیل گفت: 68 درصد این اعتبارات به بخش عمرانی و 32 درصد به بخش جاری تعلق دارد که اعتبارات عمرانی شهرداری 110 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

بدری یادآور شد: از اول سال‌جاری تاکنون مبلغی بالغ بر 17 میلیارد تومان به پروژه‌های افتتاح شده تعلق گرفته است و امروز نیز به مناسبت هفته بسیج بالغ بر 147 میلیارد ریال پروژه بهره‌برداری شده و در اختیار مردم اردبیل قرار می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: از اول سال‌جاری تاکنون بالغ بر 95 میلیارد تومان صرف پروژه‌های انجام شده در سطح شهر شده است.

شهردار اردبیل بیان داشت: پروژه بزرگراه ولایت، پارک تپه میراشرف، پارک طرفدار حقیقت به مساحت 2 هکتار، فضای سبز بزرگراه شهدا، خیابان 40 متری توانیر، خیابان 35 متری شهرک سینا به جاده کلخوران و آغاز به کار شهرداری الکترونیک در مناطق سه و چهار شهری از جمله پروژه‌های انجام شده در شهرداری اردبیل بوده است.

بدری تصریح کرد: برای اولین بار شهرداری اردبیل وارد کورس رقابت اداری شد و در سال 91 رتبه 12 استان را در بین ادارات و نهادهای مختلف اردبیل کسب کرد و در سال 92 جزو پنج دستگاه برتر اداری استان اردبیل است.

وی با اشاره به بحث آسفالت‌ریزی در معابر و کوچه‌های اردبیل نیز افزود: بیش از 220 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شده است که برای این پروژه‌ها بیش از 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: در بحث جذب سرمایه‌گذار در طی امسال و سال گذشته بیش از 420 میلیارد تومان پروژه با همکاری بخش خصوصی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود گفت: برنامه سال 93 شهرداری اردبیل تدوین شده است و تقاطع غیرهمسطح ایستگاه سرعین قطعاً در سال بعد اجرایی خواهد شد که یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری اردبیل در سال آینده است.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول