اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عنبرآباد اعلام کرد

بدهی 5 میلیارد ریالی شهرداری عنبرآباد به کارکنان

شهردار عنبرآباد گفت: این شهرداری حدود 5 میلیارد ریال بدهی به کارکنان خود دارد.

بدهی 5 میلیارد ریالی شهرداری عنبرآباد به کارکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، نعمت‌الله حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود سه ماه حقوق کارمندان و شش ماه بیمه کارکنان شهرداری عنبرآباد پرداخت نشده است که جمعا حدود 5 میلیارد ریال معوقه کارکنان این شهرداری است.

وی افزود تلاش می‌کنیم با وحدت و همدلی مردم و اداره‌های شهرستان، شهرداری عنبرآباد را از این حالت خارج کنیم و باید در این مسیر مردم نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.

شهردار عنبرآباد بیان داشت: پیگیر کارخانه آسفالت هستیم تا بحث اپراتور و سنگ‌شکن را حل و کارخانه راه‌اندازی شود.

وی در بحث تاکسیرانی عنبرآباد گفت: حدود 40 دستگاه تاکسی در عنبرآباد فعالیت می‌کنند که تمام آنها در شهرستان کار نمی‌کنند و باید هرچه سریع‌تر ساماندهی شوند و در مسیرهای مشخص کار کنند.

حسین‌زاده مشکل اصلی شهرداری عنبرآباد را علاوه بر بدهی، نداشتن نیروی کافی دانست و بیان داشت: شهرداری عنبرآباد نیروی کارشناس کم دارد که باید هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

وی در بحث ساماندهی زباله‌های شهرستان گفت: یک کارخانه بازیافت زباله در سطح شهرستان توسط بحث خصوصی احداث شود و شهرداری در این زمینه نهایت همکاری را می‌کند.

وی از خبرنگاران خواست، بازوی توانمندی برای شهرداری باشند و در ارتباط با اینکه مردم باید نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند، فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام/80005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول