اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نمایندگان مجلس پیگیر کارهای کلان باشند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نمایندگان به جای دخالت در انتصاب‌ها پیگیر مسائل کلان باشند.

نمایندگان مجلس پیگیر کارهای کلان باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار ساری اظهار داشت: شورا پارلمانی است که اعضای آن با رای مردم انتخاب می‌شوند و برنامه‌‌های شورای شهر نیز باید برای حفظ منابع مردم انجام شود.

وی تصریح کرد: مردم اعضای شورای شهر را انتخاب کردند که برای چهار سال نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه تجربیات که در شورا وجود نوپا و جدید است و در حال حاضر بیشتر تمرین مشورت می‌کنیم و برای آرمانی شدن وقت داریم، خاطرنشان کرد: اعضا شورا باید با حفظ منابع حقوق شهروندان تصمیم بگیرند.

وی خطاب به اعضای شورای شهر ساری بیان داشت: شخصیت حقوقی و اجتماعی که در حال حاضر در اختیار دارید را مردم به شما دادند و شما باید با کارهای کارشناسی نسبت به رفع دغدغه مردم تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر پذیرش مسئولیت در نظام به خاطر بالا بودن بینش سیاسی مردم کار مشکلی است،گفت: نسبت به عمکرد آقای ظریف در ژنو مسائلی متفاوتی مطرح است و طیف‌های مختلف سیاسی درباره عمکرد وزیر امور خارجه نظرات خاصی دارند.

وی با اشاره به سختی کار آقای ظریف در مذاکره با شش کشور جهان بیان داشت: وزیر امور خارجه در برابر غول‌های بزرگ جهان تلاش کرد که منفعل نشود و چیزی که مدنظر ایران اسلامی بود به دست آورد و از انقلاب اسلامی ایران به خوبی دفاع کرد.

طبرسی در ادامه تاکید کرد: برای خدمتگزاری برنامه مدون و کاملی تعریف و  نسبت به رفع نیازمندی‌های استان اولویت‌بندی شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به توانمندی‌های که نمایندگان مجلس برای کمک به توسعه استان و شهرشان می‌توانند ایفا کنند،بیان داشت: نمایندگان از قدرتی که دارند برای رفع مشکلات کلان استفاده نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: نماینده مجلس که نباید وقتش را در عزل و نصب‌ها به کار گیری کند و دخالت در انتصاب‌ها در شان نماینده مجلس نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: کسی که مسئولیت می‌پذیرد باید در مقام خدمت کاری انجام دهد که عموم مردم از این اقدام بهره‌مند شوند.

وی در ادامه خواستار شناسایی و به کارگیری نخبگان شهر ساری که در خارج از کشور و یا دیگر شهرهای کشور وجود دارند شد و گفت: از طرفیت‌های این افراد برای توسعه شهر ساری استفاده شود.

طبرسی در ادامه به موضوع تجزیه ساری اشاره کرد و گفت: از ابتدای امر با تجزیه شهر ساری مخالف بودم ولی در این امر تنها بودم و فردی برای جلوگیری از این امور با من همراهی نکرد.

وی در ادامه خواستار پیگیری برای برگرداندن فرودگاه به بدنه شهر ساری شد و گفت: باید تلاش کنیم که فرودگاه در بدنه شهر ساری باشد و در این امر نیز باید تلاش کنیم.

طبرسی در پایان گفت: برای توسعه شهر ساری اعضای شورای شهر باید با همدیگر وحدت نظر داشته باشند.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول