اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 149 پروژه در اردبیل به مناسبت هفته بسیج

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: بهره‌برداری و افتتاح 149 پروژه و یک هزار و 167 واحد مسکن شهری و روستایی در هفته بسیج در سطح استان اردبیل صورت گرفته است.

بهره‌برداری از 149 پروژه در اردبیل به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه‌ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های افتتاحی هفته بسیج با حضور معاونان برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سالن شیخ ‌صفی استانداری برگزار شد، اظهار داشت‌: تعداد 149 پروژه و یک هزار و 167 واحد مسکن شهری و روستایی با هزینه 103 میلیارد تومان در هفته بسیج به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول یادآور شد: از دهه فجر سال 91 تا دهه فجر امسال هدف‌گذاری برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان اردبیل بوده است به طوری که در پنج مرحله مجموعاً تعداد یک هزار و 372 پروژه با اعتباری بالغ بر 645 میلیارد تومان افتتاح شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل افزود: تعدادی از پروژه‌ها در سطح شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و شهرداران و تعدادی نیز از طریق دهیاران تکمیل و بهره‌برداری شده است.

عاملی گفت: اکثریت این پروژه‌ها در زمینه‌های مسکن مهر، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، احداث مدارس، آبرسانی به روستاها، راه و شهرسازی و... هستند.

وی عنوان کرد: تلاش می‌شود هرگونه نقص در مورد تکمیل پروژه‌های در دست اقدام تا آخر آذر ماه سال جاری برطرف شده و در موعد مقرر به مرحله بهره‌برداری برسند.

وی از فرمانداران شهرستان‌های تابعه خواست لیست آخرین وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح را به روز کرده و در اسرع وقت به استانداری اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی اقدامات لازم در این خصوص به عمل آید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل بیان داشت: با افتتاح پروژه‌ها در این مناسبت‌ها کام مردم ولایت‌مدار استان اردبیل شیرین می‌شود که امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام شهروندان از ثمرات آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه هر یک از دستگاه‌های اجرایی ذیربط گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا و قابل افتتاح خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/62003/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول