اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان خواستار شد

لزوم پیگیری مشکلات تیم صنعت نفت از طریق نمایندگان مردم آبادان

امام جمعه آبادان خواستار لزوم پیگیری مشکلات تیم صنعت نفت از طریق نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی شد.

لزوم پیگیری مشکلات تیم صنعت نفت از طریق نمایندگان مردم آبادان

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امیدوارم تفکرات همه ما بسیجی وار شود و در زمینه سازندگی و ایثارگری قدم برداریم.

وی ادامه داد: به تازگی متوجه شده‌ام که باشگاه صنعت نفت آبادان دچار مشکلات عدیده‌ای شده و این شایسته مردم آبادان نیست که برای داشتن یک تیم مقتدر چشم انتظار گوشه چشمی از طرف مسئولان نفت باشند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در نشستی که با نمایندگان مردم آبادان در خانه ملت داشته‌ام به آنان تاکید کردم که در خصوص مطالبات این باشگاه از وزارت نفت به طور جد پیگیر باشند و مشکلات و موانع را از سر راه بردارند.

وی افزود: این تیم یکی از باشگاه‌های قدیمی و قدرتمند فوتبال کشور است و علاقه‌مندان زیادی را گرد خود می‌بیند که باید انتظارات آنان را بر آورده کرد.

ابراهیمی‌پور تاکید کرد: این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خیره کننده‌ای به دست آورده است و رفته رفته به جایگاه رفیعی در سطح جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور دست می‌یابد و دیگر بهانه‌ای برای پرداخت نکردن مطالبات این باشگاه نباید وجود داشته باشد.

وی ابراز داشت: همان‌گونه که سایر تیم‌های زیر مجموعه وزارت نفت از حمایت کامل این وزارتخانه برخوردار هستند و هیچ مشکلی از لحاظ مالی ندارند، این تیم با این قدمت و با این هواداران پر شور و مردمی که سال‌ها با این باشگاه انس گرفته‌اند و در این آب و هوای معلوم‌الحال تحمل کرده‌اند، همواره برای رفع احتیاجات خود گریبان‌گیر مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در آبادان در سخنانی کسانی را که در این راه سنگ‌اندازی کرده و اجازه نمی‌دهند که کارها به خوبی شکل گیرد را مورد سرزنش قرار داد و عنوان کرد: تیم صنعت نفت آبادان یکی از معدود تفریحات مردم آبادان است و برای احیا و اعتلای این تیم هر چه زودتر اختلافات را در یک محیط صمیمی برطرف کنید و به فکر بازگشت این تیم به جایگاه واقعی خود باشید.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه‌ای را در دستور کار داریم تا ضمن دیداری با وزیر نفت از مشکلات این باشگاه نیز با وی گفت‌وگو کنیم و معضلات را از سر راه این تیم برداریم تا مسئولان این باشگاه، با فراغ بال فقط به فکر اعتلای این تیم باشند.

ابراهیمی‌پور تصریح کرد: سال گذشته با وجود تمام شایستگی‌های این تیم، شاهد سقوط تیم صنعت نفت بودیم گر چه این جایگاه به هیچ عنوان شایسته مردم آبادان نیست و باید تلاش شود این تیم دوباره به جایگاه خود در لیگ برتر کشور بازگردد.

وی با بیان اینکه اینکه امیدوارم دغدغه این روزهای مردم آبادان برطرف شود و این تیم قدرت خود را بازیابند گفت: مسئولان امر با تمام توان برای رسیدن به آوردگاه لیگ برتر کشور تلاش کنند و امیدوارم به زودی تیم صنعت نفت آبادان را جایگاه واقعی خود برسانند.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول