اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

دانش‌آموزان بهمئی در مانور ایمنی و زلزله شرکت کردند

مانور پناه‌گیری و تخلیه اضطراری به مناسبت روز ایمنی و مقابله با زلزله در شهرستان بهمئی برگزار شد.

دانش‌آموزان بهمئی در مانور ایمنی و زلزله شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، صبح امروز مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری به مناسبت روز ایمنی و مقابله با زلزله در دبیرستان عفاف شهرستان بهمئی برگزار شد.

کریمداد جومردیانی رئیس هلال‌احمر شهرستان بهمئی در این آیین اظهار کرد: به همین مناسبت با اعزام مربی خواهر به مدارس توسط جمعیت هلال‌احمر آموزش امداد و کمک های اولیه جهت پناه‌گیری به هنگام وقوع زمین لرزه آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی گفت: مسئول امداد به همین منظور در مدارس از دانش‌آموزان جهت حضور در کلاس‌های آموزش و عضویت هلال‌احمر دعوت به عمل آورد.

در این مانور سیاوش فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از همه مسئولان ادارات و دانش‌آموزانی که در این مانور شرکت کردند، افزود: از آن‌جا که کشور ما روی گسل زلزله قرار دارد، باید خود را از جهت آموزش‌های علمی و تکنیکی آماده کنیم که اگر زلزله‌ای رخ داد، قادر باشیم در مکان‌های امن پناه بگیریم تا آسیبی به ما نرسد.

همچنین در اجرای این مانور که در دبیرستان دخترانه عفاف شهر لیکک برگزار شد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از فرماندار و رئیس هلال‌احمر و دیگر مسئولان برگزاری چنین برنامه‌هایی را در مدارس یک ضرورت دانست.

انتهای پیام/82014/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول