اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

هیچ دستگاهی حق دخالت در تصمیمات شورا را ندارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ مقام و دستگاهی حق دخالت در تصمیمات شوراهای اسلامی را ندارد.

هیچ دستگاهی حق دخالت در تصمیمات شورا را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از نکات ارزشمند که در قانون اساسی پیش‌بینی شده پرداختن به شوراهای اسلامی از دورترین نقطه تا عالی‌ترین نقطه است.

وی با بیان این‌که شورای عالی استان تا حدودی مانند مجلس شورای اسلامی است، ادامه داد: ما انتخاب نمایندگان شوراهای اسلامی را به عنوان انتخاب مردم ارج می‌نهیم.

فعالیت شوراها تیمی است

استاندار خراسان جنوبی فعالیت شوراها را یک فعالیت تیمی و جمعی دانست و افزود: اعضای شورا باید با هم‌دلی و هماهنگی در کنار هم مسائل را دنبال کنند.

خدمتگزار با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در خردادماه امسال گفت: حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری با حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی محقق شد.

وی با بیان این‌‌که منتخبان مردم در شوراهای اسلامی از عزت و کرامت برخوردار هستند، اذعان داشت: در این جلسه براساس قوانین شوراها هیئت رئیسه انتخاب می‌شود.

اعضای شورا در تصمیمات خود به قوانین توجه کنند

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که هیچ مقام و دستگاهی حق دخالت در تصمیمات شورا را ندارد، یادآور شد: اعضای شورا باید با علم، آگاهی و در نظر گرفتن رضای خدا به مردم خدمت کنند.

خدمتگزار با بیان این‌که اعضای شوراها باید در اجرای اهداف خود به قوانین و مقررات توجه کنند، متذکر شد: همچنین برای عمران و آبادانی حوزه خود تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان این‌که دو نفر از اعضای شورای استان به عنوان نماینده به شورای عالی استان معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: شورای عالی استان می‌تواند طرح‌هایی را تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول