اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها 2 حکم در 33 روز

دومین حکم استاندار خراسان جنوبی صادر شد

استاندار خراسان جنوبی در دومین حکم خود بعد از گذشت 33 روز از معارفه‌اش و گذشت 45 روز از انتصابش حسین موهبتی را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

دومین حکم استاندار خراسان جنوبی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار که 17 مهرماه 92 با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار خراسان جنوبی معرفی و در 29 مهرماه معارفه شد بر خلاف پیش‌بینی‌ها جابه‌جایی‌های کمی را در سطح مدیران انجام داده است.

خدمتگزار که در نخستین حکم خود هادی بیجاری را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی منصوب کرده بود در دومین حکمش حسین موهبتی را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

خدمتگزار در این حکم اظهار امیدواری کرده است که وی بتواند ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی موجود در استان، با همکاری مدیران و پرسنل واحدهای ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان، زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در استان فراهم کند.

موهبتی که پیش از این سابقه بخشداری بیرجند را در پرونده دارد در کلیه برنامه‌های استاندار از روز نخست خدمتگزار را همراهی می‌کرد.

برخی گمانه‌زنی کرده‌اند موهبتی به زودی به عنوان مدیرکل حوزه استانداری یا به عنوان یکی از فرمانداران استان منصوب خواهد شد که باید دید آیا حکم‌های متعدد برای یک چهره که در دولت‌های گذشته هم بوده، در دولت جدید صادر خواهد شد یا خیر.

البته مردم از استاندار خراسان جنوبی انتظار دارند تکلیف مدیرانی که در هفته‌های اخیر برای پست‌های خارج از استان مشغول رایزنی هستند و یا کمتر به مشکلات مردم استان رسیدگی می‌کنند را مشخص کند.

بدون شک ابقا و انتصاب هرچه سریع‌تر مدیران شایسته به تحقق اهداف دولت کمک می‌کند.

انتهای پیام/2248/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول