اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

ایجاد آرامش فکری مهم‌ترین وظایف مسئولان در جامعه

استاندار خراسان جنوبی گفت: حفظ و ایجاد آرامش و آسایش فکری و امنیتی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مدیران در جامعه محسوب می‌شود.

ایجاد آرامش فکری مهم‌ترین وظایف مسئولان در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار، صبح امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس خراسان جنوبی در بیرجند، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی بیشترین و موثرترین ارتباط را با بدنه اجتماعی جامعه دارا است.

وی ادامه داد: حفظ و ایجاد آرامش و آسایش فکری و امنیتی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مدیران در جامعه محسوب می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک دستگاه اجتماع‎محور در تمامی بخش‌ها و زمینه‌ها حضور فعال، جدی و قاطعانه داشته و دارد.

خدمتگزار اذعان داشت: ماموریت‌های ذاتی و وظایف نیروی انتظامی در جاهای مختلف شهرها، جاده‎ها و روستاها و حضور آنها در مناسبت‌های مختلف مانند مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی نشان از حضور هوشمندانه و دلسوزانه آنها است.

وی با اشاره به شورای امنیت و شورای تامین خراسان جنوبی و شهرستان‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و مدیریتی، افزود: نیروی انتظامی همواره یکی از اعضای مفید این شوراها بوده و خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: تمامی تصمیم‌گیری‌ها، اظهارنظرها و اقدامات مختلفی که در جریان و سیر تشکیل پرونده از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود با حیات و ممات جامعه ارتباط مستقیم دارد.

خدمتگزار انجام خدمات نیروی انتظامی، به ویژه مرزبانی در مرزها را شایسته تقدیر دانست و گفت: نیروی انتظامی در مرزها با کمترین امکانات و تجهیزات و تحمل سختی‌ها، در راستای ایجاد آرامش در جامعه همچون چشمانی بیدار با هرگونه ناهنجاری به شدت و قدرت برخورد می‌کنند.

وی با بیان این‌که امنیت جان مسافران از دیگر وظایف نیروی انتظامی است، یادآور شد: حمایت از مردم مهم‌ترین عنصر در حفظ امنیت جان آنهاست و حفظ ارزش‌ها در کنار حفظ کرامت، عزت و اقتدار ملی و احترام متقابل به مردم می‌تواند نیروی انتظامی را به اهداف مورد نظر  خویش رسانده و جامعه را از گزند تمامی حوادث مصون نگه‎دارد.

انتهای پیام/69017/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول