اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای همکاری‌های تجاری و اقتصادی

هیئت تجاری فرش دستباف ایران با تجار فرش استانبول به تفاهم رسیدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت تخصصی تجاری فرش دستباف ایران از چهارمحال و بختیاری با تجار فرش استانبول ترکیه برای همکاری‌های تجاری و اقتصادی این هنر صنعت به تفاهم رسیدند.

هیئت تجاری فرش دستباف ایران با تجار فرش استانبول به تفاهم رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، رحمان کرمی اظهار کرد: ترکیب هیئت تجاری ایران متشکل از بازرگان، مدیران و متخصصان بخش خصوصی، تعاونی، تولیدی و دولتی هشت روز برای مبادلات تجاری با تجار، مقامات اقتصادی و تجاری ترکیه رایزنی کردند.

وی افزود: هیئت تجاری این استان در زمینه توسعه زیرساخت‌های صادرات فرش دستباف در ترکیه به عنوان بازار هدف در کانال ارتباطی آسیا و اروپا، بازاریابی و با بازرگانان آن کشور رایزنی و تبادل نظر کردند.

کرمی ادامه داد: این هیئت 11 نفره پس از دیدار با سرکنسول‌گری ایران در استانبول و بازدید از نمایشگاه‌ها و مراکز فروش و عرضه فرش دستباف همچنین با جمعی از بازرگانان و تاجران کشور ترکیه برای تجارت این کالا به توافق رسیدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و تجار همراه هیئت تجاری ایران پیرو مذاکرات انجام شده به زودی برای انعقاد قراردادهای تجاری جدید بار دیگر به استانبول ترکیه می‌روند.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول