اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فرش کرمانشاه خبر داد

یک اتفاق خوب در انتظار بازار فرش ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان فرش شهر کرمانشاه گفت: تحولات سیاسی کشور موجب کاهش قیمت دلار و مواد اولیه فرش شده و تقاضا برای فرش ایران در بازارهای اروپا بسیار زیاد است که یک اتفاق خوب در انتظار بازار فرش است.

یک اتفاق خوب در انتظار بازار فرش ایران

محمود فیضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بازار فرش طی ماه‌های اخیر در حالت رکود به‌سر می‌برد.

به گفته وی، قیمت‌ها طی چند ماه اخیر تغییر محسوسی نداشته و استقبال مردم کرمانشاه از بازار فرش چندان جالب نبوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان فرش شهر کرمانشاه اذعان داشت: اجناس موجود در کرمانشاه تنوع زیاد و قابل قبولی دارند و در حال حاضر از 100 درصد گونه‌های فرش موجود در کشور نزدیک به 50 درصد از آن‌ها در کرمانشاه وجود دارد.

فیضی مناسب نبودن فصل در نظر گرفته شده برای نمایشگاه فرش و نیز انتظار مردم در خصوص احتمال کاهش قیمت‌ها به‌دلیل اتفاقات سیاسی کشور را از جمله دلایل استقبال کم مردم کرمانشاه از این نمایشگاه دانست.

وی ابراز داشت: مردم کرمانشاه فرش دستباف را دوست دارند، اما قیمت بالای آن مانعی در مقابل خرید آن‌ها محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان فرش شهر کرمانشاه به کیفیت فرش‌های ماشینی موجود در بازار نیز اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان فرش ماشینی در چند سال اخیر کیفیت فرش‌های خود را افزایش داده‌اند، اما کیفیت بعضی از آن‌ها نیز بسیار پایین است.

به گفته این مسئول، ممکن است تحولات سیاسی کشور موجب کاهش قیمت دلار و مواد اولیه فرش شده و با توجه به اینکه تقاضا برای فرش ایران در بازارهای اروپا بسیار زیاد است، یک اتفاق خوب در بازار فرش کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول