اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تفرش:

طرح بیمه مراتع در سطح 3 هزار هکتار در تفرش به اجرا در آمد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تفرش گفت: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به مرتع‌داران، طرح بیمه مراتع در این شهرستان در سطح سه هزار هکتار به اجرا در آمد.

طرح بیمه مراتع در سطح 3 هزار هکتار در تفرش به اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمود عسگری ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های مرتع‌داری این شهرستان اظهار داشت: هدف از اجرای طرح بیمه مراتع حمایت از مجریان طرح‌های مرتع‌داران خسارت دیده بر اثر عوامل طبیعی مانند خشکسالی، سیل و تگرگ است که بیمه مراتع می‌تواند یکی از راهکارهای اصولی برای کاهش ریسک و افزایش اطمینان خاطر بهره‌برداران در سرمایه‌گذاری برای مدیریت مرتع محسوب شود.

وی تصریح کرد: مراتع با همکاری مرتع‌داران شهرستان بیمه می‌شوند و در این خصوص 68 درصد هزینه بیمه از طریق اعتبارات دولتی و مابقی را مرتع‌داران پرداخت می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تفرش افزود: در آینده نزدیک همانند سنوات گذشته برای آشنایی بیشتر مرتع‌داران با بیمه مراتع، نحوه تهیه طرح مرتع‌داری و دیگر موضوعات در زمینه منابع طبیعی، کلاس‌های آموزشی و علمی و عملی با استفاده از کارشناسان و اساتید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87009/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول