اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی منوجان اعلام کرد

پیش‌بینی برداشت 3 هزار تن گندم در منوجان

معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان منوجان گفت: در سال زراعی جاری پیش‌بینی می‌شود 3 هزار تن محصول گندم از سطح مزارع این شهرستان برداشت شود.

پیش‌بینی برداشت 3 هزار تن گندم در منوجان

صادق حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان با بیان اینکه کشت گندم در سطح یک‌هزار هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است، اظهار داشت: کشت گندم در منوجان از 20 آبان آغاز و تا اوایل دی ماه ادامه دارد.

معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان منوجان بیان داشت: با توجه به اقلیم شهرستان منوجان ارقام سازگار در این شهرستان شامل وریناک، چمران، کراس بولانی و هامون است که در مزارع کشت می‌شود.

حسین‌زاده عنوان کرد: فصل برداشت گندم اوایل اردیبهشت ماه در این شهرستان آغاز و پیش‌بینی می‌شود 3 هزار تن محصول گندم از سطح مزارع شهرستان برداشت شود.

معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان منوجان با بیان اینکه حدود 200 هکتار مزارع گندم این شهرستان به صورت مکانیزه کشت می‌شود، تصریح کرد: همزمان با کشت گندم، 400 هکتار جو در منوجان کشت می‌شود که عمدتا برای علوفه دام استفاده می‌شود.

انتهای پیام/80009/ب10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول