اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

ظرفیت‌های فراملی برای رفع آسیب‎های مشهد استفاده شود

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اشکالات فراوان راه‌حل‌های اجرا شده در زمینه بافت فرسوده اطراف حرم رضوی گفت: برای رفع آسیب‌های کلان مشهد باید از ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی استفاده شود.

ظرفیت‌های فراملی برای رفع آسیب‎های مشهد استفاده شود

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: برخی از آسیب‌های کلان مشهد مانند بافت فرسوده اطراف حرم رضوی فقط با نگاه درون‌شهری و محدود به حوزه مدیریت شهری برطرف نخواهد شد بلکه اعتقاد داریم برای رفع این آسیب‌ها باید از ظرفیت‌های ملی و حتی بین‌المللی استفاده کامل شود.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل انتخاب سید صولت مرتضوی به عنوان شهردار مشهد همین نگاه ملی و فراملی بوده که شخص توان جذب حمایت‌های ملی و بین‌‌المللی را داشته باشد و با نگاهی که امروز در شورای شهر حاکم است امیدواریم طرح جامعی در خصوص بافت‌های فرسوده اطراف حرم رضوی تصویب و اجرا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بافت‌های فرسوده اطراف حرم امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: اگر در بحث بافت‌های فرسوده سوء‌تدبیر اتفاق نمی‌افتاد امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم؛ حتی راه‌حل‌هایی که برای برون‌رفت از این مشکل مطرح و اجرا شده نیز در شأن شهر مشهد نبوده است.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول