اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار تهران

شورای آموزش و پرورش ری تشکیل جلسه داد

شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور معاون استاندار تهران تشکیل جلسه داد.

شورای آموزش و پرورش ری تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار شهرستان ری و ... در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان ری تشکیل جلسه داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش جایگاه مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد. در آموزش و پرورش است که شخصیت کودک و نوجوان شکل می‌گیرد چون بچه‌ها زمان زیادی از عمر خود را در مدرسه به سر می‌برند و از همکلاسی‌ها به‌ویژه معلمان خود تربیت و آموزش می‌بینند.

هدایت‌الله جمالی‌پور گفت: معلمان و مدیران رسالت سنگینی بر دوش دارند و می‌توان گفت رسالتشان به مراتب بیشتر از حتی خانواده‌ها است، رشد شخصیت و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در مدرسه شکل می‌گیرد، به خاطر همین مسئله همه مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش حساسیت ویژه دارند و همیشه امر آموزش خوب و مراقبت از دانش‌آموزان را تاکید می‌فرمایند.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش نخستین دروازه ورود افراد به زندگی اجتماعی است اگر برنامه‌ریزی ما در آموزش و پرورش عالمانه و درست باشد، شخصیت بچه‌های ما درست شکل خواهد گرفت و این کار به رشد، توسعه و پیشرفت کشور کمک فراوانی خواهد کرد.

جمالی‌پور تاکید کرد: بنابراین آموزش و پرورش برای من هم به‌عنوان یک پدر و هم به‌عنوان مسئول شهرستان بسیار اهمیت دارد و به لطف خدا تا زمانی که خدمت‌گزار مردم شهرستان ری هستم، تلاش خواهم کرد در جهت کمک به تدوین برنامه‌های مناسب و رفع مشکلات آموزش پرورش شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ارتباط با ضرورت و اهمیت ترسیم برنامه و چشم‌انداز در آموزش و پرورش شهرستان ری افزود: امروز اگر کشوری یا دستگاهی بدون چشم‌انداز و برنامه باشد، منابع‌اش هدر می‌رود و نمی‌تواند توسعه پیدا کند، بنابراین من از شما عزیزان عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان به‌ویژه ریاست آموزش و پرورش شهرستان می‌خواهم برنامه و سند راهبردی منطبق و برگرفته از سند چشم‌انداز 20 ساله نظام و سند تحول در آموزش و پرورش برای این شهرستان ترسیم کنند تا آموزش و پرورش شهرستان براساس آن حرکت کند و آن ملاک عمل و ارزیابی برنامه‌ها و پیشرفت آموزش و پروش باشد.

معاون استاندار تهران با اشاره به نبود مدیریت یکپارچه در آموزش و پرورش شهرستان ری گفت: سیستم مدیریت فعلی آموزش و پرورش در شهرستان ری که هر ناحیه به‌ طور مستقل و با یک بخش از تهران کار کند و بخش‌های مختلف شهرستان هم جدا از شهرستان مستقیم با تهران کار کنند، مناسب این شهرستان نیست و سبب هدر رفتن منابع و سردرگمی مسئولان می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین تلاش می‌کنیم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ری را یکپارچه و جامع در محدوده مرزهای تعیین شده توسط تقسیمات کشوری ایجاد کنیم، من مطمئن هستم اگر به لطف خدا این کار تحقق پیدا کند، کمک بزرگی به حل مشکلات آموزش و پرورش شهرستان خواهد کرد، به مدد حق حضرت سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری هم در این زمینه کمک و پیگیری خواهند کرد.

داود عموحیدری رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری نیز طی سخنانی گزارشی از وضعیت فضاهای آموزش و تعداد دانش‌آموزان و امکانات موجود در دو ناحیه شهرری ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول