اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان ری:

شوراها باید به سمت عملکرد حرفه‌ای و علمی حرکت کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در شوراها گفت: شوراها باید به سمت عملکرد حرفه‌ای و علمی حرکت کنند.

شوراها باید به سمت عملکرد حرفه‌ای و علمی حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، اعضای شورای اسلامی شهرستان ری، روسای شوراهای اسلامی بخش‌های تابعه شهرستان ری، روسای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه، بخشداران و شهرداران شهرهای تابعه شهرری با حضور در فرمانداری با معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری دیدار کردند.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در این نشست با عرض تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بر دسته‌بندی مباحت ارائه شده و برگزاری جلسات تخصصی در حوزه جغرافیایی محدودتر و درون بخشی تاکید کرد.

هدایت‌الله جمالی‌پور گفت: مشکلاتی که مطرح شد بخشی ناشی از ضعف مدیریت‌هاست و بخش ناشی از مشکلات مالی که از گذشته به این دولت به ارث رسیده، ولی باید با برنامه‌ریزی درست و پیگیری مناسب آن‌ها را حل کنیم، آنچه در این مسیر بسیار مهم است، رفتار شایسته ما در برابر مردم است.

وی با اشاره به جایگاه شوراها افزود: عملکرد مناسب شوراها می‌تواند کشور و جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت کند. بنابراین هر چه شورا‌ها تصمیمات عالمانه‌تر و کارشناسی‌تر بگیرند، جامعه از آن نفع خواهد برد و این باعث ثبات و قوام بیشتر شوراها می‌شود ولی اگر سطحی و خدای ناکرده باندی و جریانی رفتار کند و تصمیم بگیرند. اعتماد عمومی نسبت به شوراها از بین خواهد رفت و این نهاد ارزشمند که برخواسته از باورهای دینی است در جامعه بی‌اعتبار خواهد شد. وی ادامه داد: بنابراین شما باید بسیار مراقب تصمیمات‌تان باشید و حتماً با علم و آگاهی از منافع و زیان تصمیم، تصمیم‌گیری کنید تصمیماتی را نگیرید که زیان آن‌ها بیشتر از نفع‌شان هست که این حتماً سبب آسیب رساندن به شورا می‌شود.

جمالی‌پور عنوان کرد: شوراها باید به سمت عملکرد حرفه‌ای و علمی حرکت کنند، هر چقدر شوراها حرفه‌ای‌تر و علمی‌تر عمل کنند و با مطالعه و کارشناسی به مسائل بپردازند، تصمیمات عالمانه‌تر خواهند گرفت و سطح رضایت عمومی از شوراها افزایش می‌یابد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر رفتار توام با خوش‌رویی همه خدمت‌گزاران شهرستان با مردم افزود: ما پیشانی نظام و دولت هستیم، عملکرد بد ما معطوف به نظام و دولت می‌شود و نباید برخوردی از خود نشان دهیم که مردم اصل نظام و دولت را هدف قرار دهند، در واقع نباید تصمیمی بگیریم یا کاری کنیم که هزینه این تصمیم یا کار بد ما را نظام و دولت بپردازد.

وی بیان داشت: اگر کسی آگاهانه کاری یا تصمیم را در راستای تضعیف نظام بگیرد، هم به خودش و هم به نظام خیانت کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان تصریح کرد: در اتاق فرماندار به روی همه شما باز است و من در خدمت همه شما هستم. همه ما باید دست بدست هم بدهیم تا به لطف خدا بتوانیم عقب افتادگی شهرستان ری رای در یک برنامه زمانی مناسب جبران کنیم. من مطمئن هستم اگر همه ما درست و صادقانه کار کنیم می‌توانیم خیلی از مشکلات و کاستی‌ها را حل کنیم.

انتهای پیام/2462/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول