اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان مطرح کرد

وظایف خطیر شوراها برای خدمت به مردم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان گفت: شوراها وظایف خطیری را برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در کارهای عمرانی و اجتماعی به عهده دارند.

وظایف خطیر شوراها برای خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم براندیش ظهر امروز در جلسه انتخاب هیئت ‌رئیسه شورای این شهرستان گفت: شورای شهرستان در واقع یک شورای فرادستی است که باید به شوراهای شهر و بخش نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در واقع این شورا یک گروه مشورت دهنده به سایر شوراها و مسئولان و برنامه‌ریزان شهرستان است، افزود: شورای هر شهرستان نیز یک نماینده در شورای استان دارد که در واقع پل ارتباطی با شورای استان و مسئولان استانی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان اظهار داشت: شوراها وظایف خطیری را برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در کارهای عمرانی و اجتماعی دارند که اگر وظایف به درستی انجام شود، پیشرفت کارها ظهور پیدا می‌کند و خروجی آن موفقیت است.

براندیش ادامه داد: شوراها به عنوان نماینده مردم در یک شهر هستند و این فرصت در اختیار آن‌ها قرار داده شده و باید از این فرصت برای رضایت خدا و مردم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شورای شهرستان می‌تواند تمام کارهای انجام شده و یا مشکلاتی که وجود دارد را در جلساتی که در استان تشکیل می‌شود، ارائه و پیگیری کند.

انتهای پیام/80009/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول