اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان خبر داد

ایجاد مسیر پیاده‌روی از باغ بنگه تا امامزاده اسماعیل(ع) گچساران

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان از پیش‌بینی ایجاد مسیر پیاده‌روی از چشمه باغ بنگه واقع در منطقه باغ فردوس تا امامزاده اسماعیل(ع) این شهرستان خبر داد.

ایجاد مسیر پیاده‌روی از باغ بنگه تا امامزاده اسماعیل(ع) گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمود اسدپور عصر امروز در حاشیه ملاقات عمومی خود با مردم در محل ساختمان شورای اسلامی دوگنبدان اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نهادهایی برآمده از افکار و اندیشه مردم در نظام‌های مشارکتی بوده که افراد واجد شرایط و مسلط می‌توانند در قالب اعضای شورای اسلامی منبع تحولات مطلوب برای همشهریان خود باشند.

وی کمک به تدوین و تصویب قوانین و مقررات، گزینش مدیران شهری، نظارت بر عملکرد شهرداران و دهیاران و استیضاح و عزل شهرداران را از جمله وظایف شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: تدوین بودجه‌های سالانه مناطق شهری و رایزنی‌های مستمر با دولت از دیگر وظایف ذاتی شوراهای اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر دوگنبدان یادآور شد: شوراهای اسلامی بدون مهارت‌های علمی و دارا بودن پیشینه مفید اجرایی، هیچگاه قادر به انجام آن نخواهند بود.

اسدپور با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای اسلامی شهر دوگنبدان در راستای ارتقای خدمات شهری به شهروندان ابراز کرد: پیش‌بینی حاشیه سبز در ورودی شهر دوگنبدان از فلکه فرودگاه، ایجاد چند پارکینگ در نقاط مختلف شهری و همکاری برای تکمیل مصلا در زمینه ریخت مخلوط از جمله برنامه‌های در دستور کار برای افزایش خدمات عمومی به شهروندان است.

آغاز عملیات اجرای تکمیل و لکه‌گیری آسفالت بلوارها و خیابان‌های گچساران

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان از ایجاد مسیر پیاده‌روی برای شهروندان دوگنبدانی خبر داد و گفت: ایجاد مسیری از چشمه باغ بنگه دوگنبدان به امامزاده اسماعیل(ع) برای استفاده و پیاده‌روی اختصاصی شهروندان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای اسلامی بوده که در این زمینه با اداره منابع طبیعی نیز صورتجلسه‌ای امضاء شده است.

اسدپور یادآور شد: با توجه به جمعیت کنونی دوگنبدان و کمبود سرویس‌های بهداشتی شهری، در پی احداث سرویس‌‌های عمومی در مرکز شهر و همچنین احداث حمام عمومی برای استفاده عموم به ویژه مسافران هستیم.

وی در ادامه از آسفالت قسمت‌های از بلوار کارکنان شمالی و بلوار مدرس از فلکه فردوسی خبر داد و گفت: پیگیری در زمینه ایجاد فضایی مناسب برای ایستگاه اتوبوس‌های خط واحد در مناطق مختلف شهری از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شورا است.

اسدپور از ساماندهی تاکسی‌های محله‌ای خبر داد و اظهار کرد: تاکسی‌های محله‌ای ساماندهی و پیش‌بینی شده که ایجاد ایستگاه محل استقرار این تاکسی‌ها در مرحله اجرا قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره روند اجرایی پروژه زیرگذر گچساران اذعان کرد: مهم‌ترین مشکل فعلی عمرانی در گچساران پروژه زیرگذر است.

اسدپور ادامه داد: از آغاز کار شورای اسلامی جدید چندین جلسه در سطح شهر و فرمانداری در زمینه بررسی مشکلات این پروژه برگزار شده است.

وی تأکید کرد: دیدار با مدیر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز و همچنین چندین جلسه با پیمانکار زیرگذر از دیگر اقدامات شورای اسلامی در راستای پیگیری تکمیل این پروژه بوده است.

اسدپور خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های مستمر پروژه زیرگذر گچساران در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/82014/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول