اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

بازگشایی گلوگاه‌ها نقش مهمی در احیای بافت فرسوده اصفهان دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بازگشایی گلوگاه‌های محلات نقش مهمی در احیای بافت فرسوده اصفهان دارد و این موضوع باید مورد توجه مسئولان شهر قرار بگیرد.

بازگشایی گلوگاه‌ها نقش مهمی در احیای بافت فرسوده اصفهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه با توجه اینکه در آستانه فصل بودجه‌ریزی قرار داریم، توجه به مباحث حمل و نقل عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع باید در بودجه سال آینده به مباحث حمل و نقل عمومی به ویژه مترو به صورت ویژه توجه شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته کم‌لطفی و بی‌مهری‌های بسیاری از سوی دولت به اصفهان شده است، اضافه کرد: با توجه به این موضوع استاندار اصفهان باید در تعامل با مدیریت کشور در راستای جبران این کمبود‌ها و کم‌لطفی‌ها تلاش کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پروژه متروی اصفهان تصریح کرد: متروی اصفهان باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و مسئولان شهری باید در تعامل با دولت در راستای رفع مشکلات موجود در مسیر این پروژه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها ایستگاه‌های مترو در محدوده میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب کلنگ‌زنی نشده است، ادامه داد: این ایستگاه‌ها باید هر چه سریع‌تر کلنگ‌زنی شود.

نصر اصفهانی با اشاره به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر پروژه متروی اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر تمام تونل‌های متروی اصفهان به غیر از ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب به اتمام رسیده است و این ایستگاه‌ها نیز باید هر چه سریع‌تر کلنگ‌زنی شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خطوط متروی اصفهان نیز ریل‌گذاری شده است، افزود: در بودجه سال آتی باید اعتبارات مورد نیاز برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه متروی اصفهان اختصاص داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در اصفهان چهار هزار هکتار بافت فرسوده وجود دارد، گفت: اما در حال حاضر تنها حدود دو هزار هکتار از بافت فرسوده اصفهان تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه مدتی پیش خوراسگان به اصفهان الحاق شده است، اظهار کرد: بدون شک با الحاق خوراسگان به اصفهان میزان بافت فرسوده اصفهان نیز افزایش پیدا می‌کند.

نصر اصفهانی با اشاره به ضرورت احیای بافت فرسوده در راستای جلوگیری از گسترش شهر ادامه داد: بازگشایی گلوگاه‌های محلات نقش مهمی در احیای بافت فرسوده اصفهان دارد و این موضوع باید مورد توجه مسئولان شهر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه احیای بافت فرسوده اصفهان باید در اولویت کار‌های شهرداری قرار بگیرد، تصریح کرد: امیدواریم که بودجه‌های مورد نیاز برای احیای بافت فرسوده شهر اختصاص داده شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول