اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شهری جنوب شرق تهران:

تلاش ما در بافت فرسوده باید منجر به جلب اعتماد ساکنان باشد

مدیر شهری جنوب شرق تهران با اشاره به اینکه بافت فرسوده از جمله دغدغه‌های مدیریت ارشد شهری است، گفت: تلاش ما در بافت فرسوده باید منجر به جلب اعتماد ساکنان باشد.

تلاش ما در بافت فرسوده باید منجر به جلب اعتماد ساکنان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر انجمنی ظهر امروز در نشست با مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و مرتفع کردن مشکلات مربوط به بافت فرسوده تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با شتاب بیشتری در جهت نوسازی بافت فرسوده گام برداریم.

مدیر شهری جنوب شرق تهران همچنین اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و هماهنگی مسئولان و دست‌اندرکاران بافت فرسوده بتوانیم حرکت رو به جلو و با شتاب بیشتری را در مباحث مربوط به نوسازی بافت فرسوده و حل مشکلات آن داشته باشیم و تلاش ما ضمن اینکه منجر به جلب اعتماد ساکنان می‌شود باعث تشویق سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در بافت فرسوده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی از سوی همکاران منطقه و سازمان نوسازی در بافت فرسوده به‌ویژه محلات سه و پنج صورت گرفته افزود: امید است ادامه این روند نیز با سرعت بیشتری انجام گیرد و نتیجه آن باید به نفع مردم این محلات که از مردم مومن، خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند، باشد که در واقع عزت، افتخار و امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از ایشان است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در پایان با اشاره به اینکه بافت فرسوده از جمله دغدغه‌های مدیریت ارشد شهری است، تصریح کرد: تلاش ما در بافت فرسوده باید منجر به جلب اعتماد ساکنان باشد.

این گزارش حاکی است، نشست بافت‌های فرسوده در جنوب شرق تهران با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مدیر عامل سازمان نوسازی و مدیرکل شهرسازی شهرداری تهران، معاونان منطقه و اعضای شورایاری محلات دارای بافت فرسوده منطقه جنوب شرق تهران در مسجد الزهرا (س) واقع در محله مینابی برگزار شد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول