اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ سیرجان خبر داد

دستگیری اعضای باند‌ سرقت خودرو در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند‌ سرقت خودرو در سیرجان

مهریار سعیدی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهر سیرجان در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به شیوه مشابه، تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و به سرنخ‌هایی دست یافتند.

وی تصریح کرد: با ‌‌پیگیری‌های شبانه‌روزی و تجسس‌های پلیس مظنون اصلی پرونده این سرقت‌ها که فردی سابقه‌دار است، دستگیر شد.

‌سعیدی‌ بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم در ابتدا منکر هر‌گونه عمل خلاف قانون شد، اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود به سه فقره سرقت خودرو‌ در شهر سیرجان اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی همدستان سارق دستگیر شده، گفت: دو مجرم دیگر به همراه یک مالخر که اهل یکی از شهرستان‌های جنوب استان کرمان بودند و در ارتکاب این سرقت‌ها دست داشتند نیز در دو عملیات منسجم و هماهنگ‌ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ‌سیرجان ابراز داشت: اعضای این باند، خودروها را از سیرجان سرقت کرده و سپس به جنوب استان کرمان انتقال می‌دادند و با تغییر در رنگ و ارکان خودرو اقدام به فروش آنها می‌کردند.

وی گفت: پرونده به همراه مجرمان دستگیر شده به مرجع قضایی ارسال و اموال مکشوفه با شناسایی مالباختگان به آنها تحویل شد.

مرگ جوان 32 ساله در سیرجان

سعیدی بیان داشت: روز گذشته در پی گزارش مردمی و اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس 110 در مورد آتش‌سوزی و مصدومیت شدید فردی در شهر سیرجان، بلافاصله ماموران کلانتری 15 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده از صحنه مشخص شد که جوانی 32 ساله به تنهایی در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در حال کار کردن بوده است و برای گرم کردن خود قصد داشته با بنزین آتش تهیه کند که به علت آغشته شدن لباسش با بنزین دچار سانحه آتش‌سوزی می‌شود.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد: این جوان 32 ساله به علت صدمات ناشی از سوختگی جان خود را در محل سانحه آتش‌سوزی از دست داده است.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول