اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 61 فقره سرقت با دستگیری 11 سارق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 11 سارق و کشف 61 فقره سرقت در دو روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف 61 فقره سرقت با دستگیری 11 سارق در قزوین

غلامحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین مأموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی این مأموران یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 15 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات آن معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در اقدام دیگری، مأموران انتظامی الموت شرقی قزوین نیز با دستگیری یک سارق موفق به کشف 20 مورد سرقت داخل خودرو در قزوین شدند.

دارایی بیان کرد: مأموران کلانتری 12 قزوین روز گذشته با دستگیری یک سارق 6 مورد سرقت داخل خودرو را در این شهرستان کشف کردند.

این مسئول ابراز داشت: همچنین با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین نیز روز گذشته دو سارق داخل خودرو دستگیر و چهار مورد سرقت قطعات و دو مورد سرقت منزل در این شهرستان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران کلانتری 17 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری دو سارق سابقه‌دار سه مورد سرقت محتویات خودرو را کشف کردند.

دارایی همچنین از کشف چهار فقره سرقت اماکن خصوصی از سوی مأموران پاسگاه کورانه قزوین خبر داد و افزود: متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب چهار فقره سرقت اماکن خصوصی معترف شده است.

این مسئول عنوان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین نیز یک سارق اماکن خصوصی دستگیر و چهار فقره از این نوع سرقت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین دستگیری دو سارق و کشف سه مورد سرقت کیف‌قاپی از سوی مأموران پلیس آگاهی استان را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2667/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول