اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

انهدام باند سارقان داخل خودرو و کشف 40 فقره سرقت در کرج

با تلاش ماموران انتظامی کرج اعضای باند حرفه‌ای سرقت‌های داخل خودرو پس از اقدام به 40 فقره سرقت، شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان داخل خودرو و کشف 40 فقره سرقت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حقیقی گفت: ماموران گشت کلانتری 14 رسالت در حین گشت‌زنی به فردی که در حال پرسه‌زدن در اطراف خودروهای پارک شده در کنار خیابان بود مشکوک شدند بنابراین جهت بررسی موضوع به وی نزدیک شده و سئوالاتی را از وی پرسیدند.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم از پاسخگویی به سئوالات ماموران طفره رفته و دچار ضد و نقیض‌گویی شده بود جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

حقیقی بیان داشت: متهم به نام «س-ک» در بازجویی‌های تخصصی ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به عضویت در باند سرقت قطعات خودرو به سرکردگی فردی به نام «م –الف» که از سارقان سابقه‌دار می‌باشد، اعتراف کرد.

حقیقی ادامه داد: ماموران بلافاصله با راهنمایی سارق دستگیر شده و انجام تحقیقات نامحسوس مخفیگاه سردسته باند را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: متهم دستگیرشده با توجه به شواهد و مدارک موجود و با توجه به دستگیری همدستش اعتراف کرد که با تشکیل باندی اقدام به سرقت قطعات خودرو می‌کردند که در این رابطه تا کنون به 40 فقره سرقت دست زده‌اند.

این مسئول اظهار داشت: تاکنون 22 نفر از مالباختگان با تلاش پلیس شناسایی شده‌اند و پیگیری‌ها برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، گفتنی است در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول