اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فریمان:

سارق سابقه‌دار فریمانی حین سرقت به دام افتاد

فرمانده انتظامی فریمان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار و کشف چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق سابقه‌دار فریمانی حین سرقت به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، سرهنگ ابوالقاسم باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم اداری در بخش قلندرآباد شهرستان فریمان موضوع مورد پیگیری  ویژه پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که پس از تحقیقات نامحسوس و گسترده پلیس، سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه حین ارتکاب جرم دستگیر شد.

باقری افزود: این سارق سابقه‌دار در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که به تازگی فعالیت‌های مجرمانه خود را آغاز کرده و قصد داشته با سرقت لوازم اداری آنها را به فروش برساند.

باقری با اشاره به این که متهم به چهار فقره سرقت لوازم اداری شامل فکس، رایانه و.....  اعتراف کرده افزود: مقادیری از اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم در اجرای عملیات‌های مختلف نیروی انتظامی از آنها  خواست در صورت مطلع شدن از جرائم احتمالی موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2202/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول