اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

شایسته‌سالاری در ادارات حاکم شود

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه باید در ادارات شایسته‌سالاری حاکم شود گفت: باید امانت را به کسی سپرد که رنگ سیاسی نداشته باشد.

شایسته‌سالاری در ادارات حاکم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در یادواره سرداران و 557 شهید گردان امام محمد باقر (ع) که در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد عالم زمینی را عالم حسرت، پراکندگی و مملو از زنجیرهای اسارت دانست و انسان را به دو گروه تقسیم کرد.

وی افزود: گروه اول عده‌ای هستند که خود را به بهای اندک دنیا می‌فروشند و برخی همچون شیطان اسیر تکبر می‌شوند که هر دوی اینان هستی شان به تاراج رفته است.

امام جمعه موقت تهران گروه دوم را انسان‌هایی دانست که خودشان را خریدند و از همه جاذبه‌ها و تعلقات دنیوی رها کردند.

وی در بخش دیگر سخنانش اذعان داشت: مملکت ما مملکت امام زمان است کسی نباید در بازار شیعه رباخواری، بی‌انصافی و کلاهبرداری کند چون این ناپاکی‌ها امام عصر (عج) را ناراحت می‌کند.

صدیقی با تاکید بر اینکه باید در ادارات ما شایسته سالاری حاکم باشد تاکید کرد: باید امانت را به اهلش سپرد کسی که امین بوده رنگ سیاسی نداشته باشد و متعهد و کارآمد باشد نیاز ادارات ما است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به 9 دی افزود: ملت ایران با حضور ،هوشیاری و ایمان کامل خود، آتش فتنه را خاموش کرد چون این ملت به نظام و خون شهدا وفادار است.

وی درباره جایگاه شهادت بیان داشت: عده‌ای که خود را خریدند و از تنگنای جهان خاکی و حجاب دل رها شدند شهیدانی هستند که قبل شهادت به درجه یقین و مقام شهود رسیدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: ملت باید راه ظهور امام زمان را با تقوا، پاکدامنی، نماز شب و حضور در صحنه فراهم کند و نشان دهد خواهان ولایت است نه سلطنت و در این راه حاکمیت خدا مدنظر است.

صدیقی با طرح این پرسش که آیا باید برای رونق اقتصادی دست به سوی کفار دراز کرد، بیان داشت: دشمن نمی‌گذارد این کشور اقتصاد پویا داشته باشد چون آنها با استقلال اقتصادی ما عناد می‌ورزند.

وی افزود: ملت ایران حاضر نیست عزت و استقلال خود را از دست بدهد چون این ملت پیرو امام حسین و تابع شعار «هیهات من ظله» است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اقتصاد ایران باید از درون بجوشد، ابراز داشت: باید به فکر اشتغال جوانان و آموزش و پرورش رایگانی که قانون بر آن صحه گذاشته بود.

صدیقی افزود: چرا به حاشیه می‌روید مردم اقتدار و آموزش رایگان می‌خواهند بیایید همه را بیمه و آموزش و پرورش را رایگان کنید نه اینکه حرف دشمنی که خودش نه تنها به جایی نرسیده و اقتصادش در حال فروپاشی است را بزنید.

وی ولی فقیه جامعه اسلامی را نگهبان، مرزبان و تدوین‌کننده حاکمیت دانست و افزود: کلیدها دست امام زمان (عج) است اگر او باز کند برکات نازل می‌شود.

انتهای پیام/86008/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول