اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 45 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار ویژه خواهران در دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از فعالیت 45 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار ویژه خواهران در دشتستان خبر داد.

فعالیت 45 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار ویژه خواهران در دشتستان

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در برابر تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات دین اسلام امری لازم است.

وی افزود: ترویج فرهنگ اصیل قرآنی در سطح جامعه از اساسی‌ترین ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: بانوان در مراسمات مذهبی و دینی حضوری بسیار گسترده دارند و در دشتستان شاهد فعالیت روزافزون این قشر هستیم.

محمودی‌نیا از فعالیت 45 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار ویژه خواهران در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی خواهران به شکل هدفمند و با برنامه در مراسمات دینی و مذهبی حاضر هستند.

وی به عناوین فعالیت‌های انجام شده در دهه اول محرم 1435 هجری ویژه بانوان اشاره و اضافه کرد: مراسم غبارروبی مساجد و استقبال از ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری، برگزاری گفتمان دینی در مدارس دخترانه پیرامون پیام عاشورا با حضور دانش‌آموزان، تعامل با ارگان‌ها و دانشگاه‌ها در برگزاری مراسم ویژه بانوان از جمله فعالیت‌های انجام یافته ویژه بانوان در دهه اول محرم بود.

محمودی‌نیا تاکید کرد: بیش از 130 هیئت مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در این شهرستان فعالیت می‌کنند و برنامه‌های مختلف را برپا می‌دارند.

وی یادآور شد: ساماندهی هیئت‌های مذهبی و افزایش سطح کیفی و پرمحتوا کردن برنامه‌های دینی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان است.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول