اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی فرنگی جوانان کشور در قم

کشتی‌گیر تهرانی قهرمان وزن 74 کیلوگرم شد

دیدار نهایی رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم با پیروزی کشتی‌گیر تهرانی پایان یافت.

کشتی‌گیر تهرانی قهرمان وزن 74 کیلوگرم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که از صبح هفتمین روز آذرماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم شروع شده بود به مدت 2 روز ادامه داشت، نفرات برتر خود را در حالی شناخت که در وزن 74 کیلوگرم، مدال طلا به کشتی‌گیری از تیم هیئت کشتی استان تهران رسید.

بعد از رقابت کشتی‌گیران فینالیست اوزان چهارگانه روز نخست مسابقات نخستین دوره کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور، در یکی از چهار وزن روز دوم فرنگی‌‌کاران فینالسیت در وزن 74 کیلوگرم نیز برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر رو به رو شدند تا بدین شکل مدال طلای این وزن از آن کشتی‌گیری از تیم هیئت کشتی تهران شود.

فینالیست‌های وزن 74 کیلوگرم مهدی فلاح کشتی‌گیر تیم هیئت تهران و مهدی ابراهیمی از هیئت کشتی قم بودند که در دیدار نهایی این وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برندگان مدال‌های طلا و نقره و همچنین دارندگان عناوین سوم و پنجم مشترک مشخص شوند.

دیدار نهایی وزن 74 کیلوگرم نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم در حالی برگزار شد که مهدی فلاح با عبور از سد مهدی ابراهیمی دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2013 نشان طلا را از آن خود کرد.

چهره برترین‌های این وزن در حالی مشخص شد که در دیدار نهایی کشتی‌گیر تهرانی یعنی مهدی فلاح با جنگندگی و قدرت بسیار بالایی بر روی تشک ظاهر شد و با انگیزه بالایی که از خود نشان داد توانست، فرنگی‌کار قم را با فاصله‌ای نزدیک شکست دهد.

در رده‌بندی نهایی این وزن مهدی فلاح از تیم هیئت کشتی تهران قهرمان شد، مهدی ابراهیمی از تیم هیئت کشتی قم نایب قهرمان شد، بهروز هدایت از تیم هیئت کشتی کرمانشاه به همراه مهرشاد مرغزاری از تیم هیئت کشتی مازندران در جایگاه سوم مشترک ایستاد و مجید خسروی از تیم هیئت کشتی خوزستان به همراه فرشاد بلفکه از تیم هیئت کشتی لرستان در رده پنجم مشترک قرار گرفتند.

گفتنی است، نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح روز پنجشنبه هفتم آذرماه با شرکت 366 فرنگی‌کار در قالب 29 تیم از استان‌های مختلف در قم برگزار شد و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در هشت وزن برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار کردند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول