اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی گاز مازندران:

نتایج ضعیفی برای تیم در لیگ کسب شد

مربی تیم کشتی گاز مازندران پس از شکست تیمش مقابل خونه به خونه بابل گفت: در لیگ امسال نتایج بسیار ضعیفی برای تیم کسب شد.

نتایج ضعیفی برای تیم در لیگ کسب شد

یعقوب نجفی جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و گاز مازندران کشتی تماشاگرپسندی را در سالن گرفتند که در نهایت مقابل تیم مدعی بابل شکست خوردیم.

وی با اشاره به جوان‌گرایی و بومی‌گرایی تیمش در لیگ کشتی تصریح کرد: تیم خونه‌به‌خونه بابل با جذب بهترین کشتی‌گیران از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره است.

نجفی جویباری در ادامه با تشکر از تماشاگران ساروی در سالن به خاطر تشویق تیم گاز افزود: در مسابقه مقابل خونه‌به‌خونه عملکرد کشتی‌گیران گاز نسبت به دو دیدار گذشته بهتر بود.

مربی کشتی گاز مازندران با اشاره به تمرینات و آمادگی خوب کشتی‌گیران قبل از مسابقه مقابل حریفان ابراز داشت: در مسابقات رسمی مقابل حریفان در روی تشک برخی از کشتی‌گیران انتظارات کادر فنی را برآورده نمی‌کنند.

وی در پایان با تشکر از مدیریت باشگاه گاز مازندران افزود: در سه مسابقه گذشته که سه شکست نصیب کشتی‌گیران تیم گاز شد به هیچ عنوان در شان تیم نبوده و باید در دور برگشت این ناکامی جبران شود.

به گزارش فارس، تیم گاز مازندران در هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد کشور از مهمان خود خونه‌به‌خونه بابل شش بر یک در سالن سیدرسول حسینی ساری شکست خورد.

انتهای پیام/86005/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول