اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

قهرمانی قائمشهر در مسابقات کشتی نوجوانان مازندران

قائمشهر در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان مازندران که شامگاه امروز در تنکابن به کار خود پایان داد به عنوان قهرمانی دست یافت.

قهرمانی قائمشهر در مسابقات کشتی نوجوانان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، پس از دو روز برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد رده سنی نوجوانان مازندران امشب در سالن امام رضا(ع) این شهرستان به کار خود پایان داد.

در پایان سه تیم قائمشهر با 60 امتیاز، ساری با 51 و بابل با 49 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 42 کیلوگرم امیر پرسته از میاندورود قهرمان شد، علیرضا یزدانی از جویبار نایب قهرمان شد و اسدالله عظیمی از گلوگاه به همراه فرهاد مهرعلی‌تبار از بندپی غربی مشترک سوم شدند.

در وزن 46 کیلوگرم رضا علی‌جان‌زاده جویبار اول،افشین قهرمانی دوم و حسن رسولی از شیرگاه و علیرضا اشکیور از گیل‌خواران به طور مشترک سوم شد.

در 50 کیلوگرم محمدحسن خلسه از ساری قهرمان شد،فضل‌الله امیری از قائمشهر نایب قهرمان شده و علی احمدی از بهشهر و اباذر فتاحی از نور به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 54 کیلوگرم نیز ابوالفضل حاجی‌پور از بابلسر قهرمان شد،ابراهیم قلی‌پورقلعه از گلوگاه نایب قهرمان و حسین عباس‌پور از ساری و عرفان خلیلی از فریدونکنار به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 58 کیلوگرم نیز حسین یوسفی از بابل عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، حسن شاکری از بابل نایب قهرمان شد و محمد زیادی از بهشهر به همراه سید سجاد سیدی از ساری به طور مشترک سوم شدند.

در 63 کیلوگرم محمد قلی‌پور از قائمشهر قهرمان شد، امیرحسین کاویا‌ن‌پور نایب قهرمان و حمزه جعفری از سیمرغ به همراه علیرضا الهی از زیرآب به طور مشترک سوم شدند.

در 69 کیلوگرم نیز شهریار محمودی چولی بابل قهرمان شد،فریبرز بابایی از قائمشهر نایب قهرمان شده و محمدرسول غلامی از جویبار به همراه محمدرضا قنبرزاده از بابل به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 76 کیلوگرم ابوالفضل هاشمی از جویبار،رضا شکاری از قائمشهر، امیرحسین اسماعیلی از آمل به همراه امیرحسین خطی از قائمشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در 85 کیلوگرم علی نیکزاد از آمل قهرمان شد، محمد مقصودیان از نور نایب قهرمان و توکل اسدیان از جویبار و محمدجواد آقاجانی از بابل به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 100 کیلوگرم نیز نعیم حسن‌زاده از قائمشهر قهرمان شد، عرفان جعفری از نور دوم شده و جابر کماییان از نوشهر به همراه امیرمحمد حاجی‌پور از بابل به صورت، مشترک سوم شدند.

بنابه اظهار نظر اکثر تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات،سطح کیفی برگزاری بازی‌ها از نظر فنی و میزبانی در تنکابن بسیار مطلوب بود.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول