اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به سر و سامان گرفتن وزارت ورزش

برای برگزاری مجمع هیئت کشتی اصفهان عجله جایز نیست

با توجه به سر و سامان گرفتن وزارت ورزش و برگزاری قریب الوقوع انتخابات فدراسیون کشتی، بهتر بود متولیان ورزش اصفهان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی را به پس از انتخابات فدراسیون موکول می‌کردند تا حواشی که ممکن است به وجود داشته باشد منتفی شود.

برای برگزاری مجمع هیئت کشتی اصفهان عجله جایز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان دوران ریاست آقای شیران در هیئت کشتی استان اصفهان حاشیه‌های زیادی در اطراف این هیئت به وجود آمد و در نهایت علیرضا میرواحدی در شرایط خاصی مسئولیت هیئت را برعهده گرفت.

در این مدت چند بار تاریخ‌هایی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان اعلام شد که هر بار به دلایلی این مجمع به تاخیر افتاده است که جدیدترین تاریخ اعلام شده به هفته آینده مربوط می‌شود.

پس از آخرین باری که به دلیل اعتراض برخی از کاندیداها، مجمع هیئت کشتی لغو شد، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تلاش بود تا برای سر و سامان گرفتن این مجمع هر چه زودتر زمینه برگزاری آن را فراهم کند اما به نظر می‌رسد موکول کردن انتخابات هیئت کشتی استان اصفهان به پس از انتخابات فدراسیون کشتی بهترین تصمیم ممکن باشد.

فدراسیون کشتی حدود دو سالی است که بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شود و  اخیراً نیز در پی استعفای خطیب از سرپرستی فدراسیون، رسول خادم سرپرستی این فدراسیون مهم را در اختیار گرفته است تا زمینه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را فراهم کند.

با توجه به شرایط موجود، رئیس هیئت کشتی استان اصفهان باید بیشترین تعاملات ممکن با فدراسیون کشتی را داشته باشد و در صورتی که رئیس هیئت کشتی استان اصفهان قبل از انتخابات فدراسیون برگزار شود، این احتمال وجود دارد که رئیس هیئت اصفهان با سیاست‌های فدراسیون هم سود نباشد و در این میان بیشترین ضرر به کشتی اصفهان وارد شود.

در طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که هرگاه فدراسیون‌نشینان رشته‌های مختلف با رئیس هیئت استانی به مشکل برخورده‌اند، حاشیه‌های زیادی برای این هیئت‌ها به وجود آمده و در نهایت نیز تغییرات مدنظر فدراسیون اجرایی شده از این رو پس از لغو مجمع قبلی، به متولیان ورزش استان اصفهان پیشنهاد دادیم که برگزاری مجمع را به پس از انتخابات فدراسیون موکول کنند اما فعلاً که اراده مرد نخست ورزش استان، به برگزاری این مجمع قرار گرفته است و باید امیدوار باشیم هر فردی در این مجمع به عنوان رئیس منتخب انتخاب شد، خیر و صلاح کشتی دیار زاینده رود را به همراه داشته باشد.

از طرفی در شرایطی که برخی هیئت‌های استانی نزدیک به سه سال است که منتظر برگزاری مجمع هستند، تاخیر یکی دو ماهه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی زیاد نگران کننده نیست.

انتهای پیام/63006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول