اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

پیوند بسیج با عرصه‌های اجتماعی مصداق مردمی بودن این تشکل است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: بسیج با حضور گسترده در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک تشکل فاخر مردمی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

پیوند بسیج با عرصه‌های اجتماعی مصداق مردمی بودن این تشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمید مرادی صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی شعر بسیج اظهار داشت: اتکای به فرهنگ ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و تبعیت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین رمز موفقیت تشکل مردمی بسیج در طول چهار دهه گذشته بوده است.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مطرح است و حضور در عرصه خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه مهم‌ترین دلیل تشکیل این مجموعه به شمار می رود که در طول این دوران به شکل شایسته به منصه ظهور رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اینکه رویکرد اجتماعی نسبت به مجموعه بسیج نباید مبتنی بر حوزه‌های خاصی باشد،افزود:در حال حاضر تمام اقشار فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ورزشی، اصناف و امثال آن به شکل تخصصی نسبت به ایجاد پایگاه‌های مقاومت بسیج اقدام کرده‌اند و در تمام عرصه‌های خدمت رسانی حضوری چشم‌گیر و قابل‌ توجه دارند و این حاکی از تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت هدایت استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی در جهت رشد و توسعه پایدار در ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه‌های فرهنگی و هنری جزو مهم‌ترین سیاست‌های بسیج در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان در این حوزه به شمار می‌رود، ادامه داد: استقبال بی‌نظیر جوانان از دومین جشنواره استانی شعر بسیج حاکی از وجود ظرفیت‌های عظیم در این قشر جامعه دارد و باید برای جذب و تقویت این استعدادهای بزرگ نسبت به تدوین سیاست‌های مناسب اقدام شود.

در ادامه این مراسم دبیر هیئت داوران جشنواره استانی شعر بسیج در سخنانی با اشاره به اینکه آثار گسترده‌ای از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، اضافه کرد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود تعداد 502 اثر در قالب شعر به دبیرخانه ارسال‌شده که نسبت به نخستین دوره این جشنواره رشد قابل‌توجهی داشته است.

مسعود تاکی گفت: آثار ارائه‌شده در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان مورد بررسی قرارگرفته و در نهایت چهار اثر ارائه‌ شده شایسته تقدیر معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد360  اثر ارائه‌ شده به دلیل عدم تناسب با موضوع جشنواره از سوی هیئت داوران رد شده، اذعان داشت: در نهایت آثار ارائه‌ شده از سوی علی فردوسی از اصفهان، پروین برهان از شهرضا، زکریا رحیمی از نجف‌آباد و سارا السادات باختر از آران و بیدگل به شکل شایسته مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/63011/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول