اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد

حمایت سپاه ثارالله از طرح‌های اجرایی نخبگان بسیجی

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر نخبگان طرح ایده و نظری دارند و بتوان آن را در استان کرمان اجرایی کرد و به کل کشور تعمیم دهیم از آن استقبال می‌کنیم.

حمایت سپاه ثارالله از طرح‌های اجرایی نخبگان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید کاظمی‌پور صبح امروز در همایش تخصصی نخبگان بسیجی استان کرمان اظهار داشت: چند روز پیش در ژنو توافق بین ایران و گروه 5+1 صورت گرفت و اعلام شد که تحریم‌ها ان‌شاءالله کاهش پیدا می‌کند و کم‌کم حذف می‌شود.

وی افزود: اما زمانی‌که تجربه 30 سال گذشته را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که در این 30 سال در تحریم و فشار بودیم و خدا کمک کرد و راه نجات خود را پیدا کردیم.

کاظمی‌پور عنوان کرد: اکنون به جایی رسیدیم که با فناوری برتر آرکیوی آمریکا را به زمین می‌نشانیم و شبیه‌سازی آن را انجام می‌دهیم و آن را به کشورهایی که متقاضی باشند، می‌فروشیم و این حاصل همان تحریم‌ها است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی هیچ اعتمادی به کشورهای غربی و آمریکا ندارد و مقام معظم رهبری فرمودند «بعید نیست یک ماه یا شش ماه دیگر دوباره بهانه‌ها شروع شود»، باید خودمان را همچنان در شرایط تحریم بدانیم و بیاییم با هم یک راه و روش جدیدی را در پیش بگیریم و به سمت قالب‌شکنی و بعضا آن قالب‌هایی که خودمان وضع کردیم و موجب شده به آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم در کشور نرسیم، آنها را از سر راه بر داریم.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانیم حرف اول را بزنیم، اذعان داشت: اگر طرح ایده و نظری دارید و بتوانیم در استان کرمان آن را اجرایی کنیم در حد یک مدل کوچک و بتوانیم به کل کشور تعمیم دهیم، استقبال می‌کنیم و حتی قوانین و مقررات که دست و پاگیر هستند و ما می‌توانیم آنها را نادیده بگیریم، بیاییم طرح‌ها را داخل استان کرمان انجام دهیم و با برخی مجوزهایی که از مرکز دریافت می‌کنیم، خیلی از کارها شدنی هستند.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله با برداشتن تحریم‌ها و قول و قرارهایی که داده شده موجب بهبود وضعیت زندگی مردم شود، اما یادمان نرود، دشمن همان دشمن است و از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم و دچار غفلت نشویم، ممکن است، دیگر این فرصت به وجود نیاید.

انتهای پیام/80018/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول