اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج امروز با اقتدار و صلابت در جهان می‏درخشد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج امروز مستحکم‏تر و استوارتر از گذشته ذیل توجهات حضرت حق و امام عصر(عج) در جهان می‏درخشد.

بسیج امروز با اقتدار و صلابت در جهان می‏درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در همایش سراسری بسیجیان شاهرود که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیجیان پرچم‏داران تمدن بزرگ اسلامی در سراسر جهان هستند، اظهار کرد: بسیج بعد از ارتحال امام راحل همانند زمان دفاع مقدس به پیشرفت و بالندگی خود ادامه داد و بعد از گذشت 34 سال از تولد خود و 25 سال از تغییر راهبرد جهانی خود در جهان می‏درخشد.

وی افزود: بسیج و بسیجیان امروز الگویی برای جهانیان شده‏اند و مهر افتخار بسیج بر پیشانی بسیجیان خورده است و امیدواریم با امامی محشور شویم که خود آرزو داشت با بسیجیانش محشور شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امروز این جمع بزرگ بسیجیان پایگاه‏های محلات و مساجد هستند که از هر قشری در آن حضور دارند و بسیج مساجد و محلات همه اقشار بسیج را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه مسجد سنگر است، گفت: امام خمینی (ره) فرمود «مسجد سنگر است سنگرها را پر کنید» و سنگر مسجد در دوران جنگ سخت پُر بود و امروز در جنگ نرم نیز باید بیش از گذشته این سنگر مستحکم انقلاب و اسلام پُر باشد.

مطهری با اشاره به برگزاری بیمارستان صحرایی در منطقه طرود شاهرود گفت: امسال بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه طرود برپا شد که قریب به 5 هزار نفر از اهالی آن منطقه و حتی روستاهای دامغان از برکات آن بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: بسیج امروز مستحکم تر و استوارتر از گذشته ذیل توجهات حضرت حق و امام عصر(عج) در جهان می‏درخشد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به سخنان فرمانده بسیج در دیدار فرماندهان پایگاه‏ها با رهبر انقلاب گفت: فرماندهان پایگاه‏های ما با یک گروهان تحت امر اگر حرکت کنند، اثری از استکبار در منطقه و جهان باقی نخواهند گذاشت و این بسیار با اهمیت است و اقتدار بسیج و بسیجیان را نشان می‏دهد.

وی تأکید کرد: بسیج امروز امید و نشاط را در دل دوستان و بیم و نگرانی را در دل دشمنان انقلاب و اسلام انداخته است و پشت سر رهبر خود برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و مهیاست.

در این اجتماع بزرگ، بسیجیان سلحشور با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» انزجار خود را از استکبار نشان دادند و با تکبیرهای خود بر حمایت از انقلاب و ولایت و اسلام عزیز تأکید کردند.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول