اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

بسیجیان تنها مطیع امر رهبری هستند

امام جمعه میاندرود بیان داشت: اطاعت بسیجیان فقط از ولی فقیه است چرا که حکم خود را از او می‌گیرند.

بسیجیان تنها مطیع امر رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود،حجت‎الاسلام سیدمجتبی‎رسولی جویباری پیش از امروز در جمع بسیجیان شهرستان میاندرود با بیان اینکه حضور در میان شما بسیار خاطره انگیز است، افزود: در 12 سالی که در سمت امام جمعه در خدمت مردم هستم در بسیاری از مراسم‎ها شرکت کرده‎ام اما حضور در این جمع و امروز برای من غنیمت است.

امام جمعه میاندرود با اشاره به اینکه بسیج باید مطیع باشد، اظهار داشت: علت ترس و دلهره دشمن از ایران اسلامی همین است چرا که آمریکا امروز از ایران اسلامی هراس دارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال سلاح اتمی نیستیم و آمریکا هم از داشتن بمب اتم نمی‌ترسد بلکه از روحیه و تفکر نیروهای بسیجی واهمه دارد.

*بسیجیان فدایی رهبری هستند

امام جمعه میاندرود با بیان اینکه امروز این تفکر در هر کوی و برزن وجود دارد، افزود: بسیجیان فدایی رهبری هستند و اگر دستوری از جانب ایشان صادر شود، بسیجیان با جان و دل حاضر هستند تا جان خود را فدا کنند.

وی گفت: در نگاه بسیجیان همه مسئولان در رده‎های مختلف محترم هستند اما اطاعت فقط  از ولی‌فقیه است چرا که ما حکم خود را از او می‎گیریم.

رسولی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به یمن وجود با برکت رهبر معظم انقلاب است، افزود: امروز اگر نیروی پر افتخار بسیج در مملکت حضور دارد به دلیل اطاعت از امر حضرت امام (ره) است.

وی ادامه داد: بسیجی جز این اندیشه و تفکری ندارد و اگر یک بسیجی تصور کند که به غیر از مقام معظم رهبری می‎توان از شخص دیگری اطاعت کرد اشتباه می‎کند.

خطیب جمعه سورک مرکز شهرستان میاندرود ابراز داشت: تمام هوش حواس و حرکات ما تنها یک معیار دارد و آن معیار ولی فقیه است و این یک تعصب نیست بلکه قرآن روایات و ائمه معصومین ما این روش را به ما آموخته‌اند.

وی ادامه داد: معنای این حرف آن نیست که فردا در جامعه راه بیفتیم و هر مسئولی یا فرمانده‎ای حرفی به ما زد به او بگوییم که به هیچ کس کار نداریم بلکه هر مسئول یا فرمانده‎ای که گوش به فرمان ولی فقیه باشد و دستوری دهد باید مطمئن بود که این دستور رهبر معظم انقلاب است.

*نباید راه را گم کرد

امام جمعه میاندرود با بیان اینکه نباید راه را گم کرد،افزود: باید مراقب بود که دشمن مسیر را برای ما تیره و تار نکند و غبار آلودگی مانع حرکت ما نشود.

وی گفت: کسی که نور ولی فقیه را در دل دارد هیچ‎گاه گمراه نمی‌شود و آنهایی به گمراهی کشانده می‎شوند که توجه به این نور ندارند.

خطیب جمعه سورک با بیان اینکه کسی که دارای نور است مسیر را گم نمی‎کند افزود: آموزه‎های دینی و انقلاب اسلامی همه مسئولیت‎ها را بر دوش مقام معظم رهبری گذاشتند و تا زمانی که ملت ما ولی فقیه دارد از مسیر اسلام منحرف نمی‌شوند.

*کسانی که از مسیر ولایت منحرف شدند گرفتار انحراف می‎شوند

وی با بیان اینکه انحراف برای کسانی است که از مسیر ولایت منحرف شدند، افزود: شایسته است تا بسیجیان دست دوستی به این گونه افراد ندهند چرا که معیار ما در ولایت  ولایت امام زمان(عج) است.

رسولی گفت: دشمن همیشه در پشت سنگر نیست بلکه امروز نحوه حمله دشمن عوض شده است.

وی ادامه داد: آمریکا  و غرب جرات حمله به ایران را ندارند و مطمئن باشید اگر هزار بار هم عنوان کنند که همه گزینه‌ها روی میز است هیچ غلطی نمی‏تواند بکنند.

*باید دشمنی دشمن را خوب شناخت

امام جمعه میاندرود با بیان اینکه باید دشمنی دشمن را خوب شناخت، افزود: باید مواظب بود که دشمن در بین ما نفوذ نکند چرا که اگر این گونه شود وی سنگرهایی خواهد ساخت که بسیار مستحکم‌تر از سنگرهای دیروز است.

وی گفت: شما بسیجیان تا امروز خوب در کنار رهبری ماندید و پشت سر او گام برداشتید و یکی از امیدهای رهبری  هستید.

رسولی ابراز داشت: مسئولان نظام اسلامی در هر رده‎ای که هستند سنگرهای مقاومت جمهوری اسلامی‎اند، اما قوی‎ترین سنگر برای رهبر معظم انقلاب، بسیجیان هستند چرا که پشتوانه محکمی برای حفاظت از کیان انقلاب و اسلام هستند.

وی در پایان خطاب به بسیجیان اظهار داشت: قدر خود را بدانید و از وسوسه‎ها و تهدید دشمن نترسید و امیدواریم که در روز قیامت هم در کنار رهبر خود به خیل دوستداران حضرت سیدالشهدا و علی ابن ابیطالب(ع) ملحق شوید.

انتهای پیام/86021/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول