اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

تبعیت بسیج از ولایت دشمن را به مذاکره کشانده است

امام جمعه چابکسر گفت: تبعیت بسیج از ولایت فقیه دشمن هراسان را به پای میز مذاکره کشانده است.

تبعیت بسیج از ولایت دشمن را به مذاکره کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز‌قاسم‌آبادی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک بسیج این شهرستان اظهار کرد: بسیج بازوی پرتوان نظام و رهبری است.

وی با بیان اینکه بسیجیان از ولایت فقیه تبعیت دارند، تصریح کرد: آنچه دشمن را هراسان کرده و آنها را به پای میز مذاکره کشانده، تبعیت بسیجیان از ولایت فقیه و دستاوردهای خون شهدای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه چابکسر خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم عاشق ولایت فقیه و دستاوردهای خون شهدای انقلاب هستند هرگز اجازه نمی‌دهند دشمن صهیونیستی و استکبار نسبت به ایران عزیز تعدی کند.

وی حضور بسیج در تمام عرصه‌ها را موفقیت‌‌آمیز خواند و تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و... نقش مهمی ایفا می‌کند.

کشاورز‌قاسم‌آبادی، هفته بسیج را فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های این نیروی مردمی و آشنایی مردم با آن دانست.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی بسیج توانسته است دشمنان انقلاب را وادار به قبول شکست در مقابل ایران کند و این نشانه بزرگی و عزت این نهاد مردمی است.

امام جمعه چابکسر با بیان اینکه بسیج در تمام زمینه‌ها میزان آمادگی خود در مقابل دشمنان را نشان می‌دهد، متذکر شد: بسیج لشکر مخلص خدا بوده و همواره با پیروی از فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثری داشته است.

انتهای پیام/84001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول