اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های ورزش‌ باستانی جام طریق‌القدس

بسیجیان کردستان گل کاشتند/ توزیع 18 مدال در بخش انفرادی

در پایان مسابقات ورزش‌های باستانی جام طریق‌القدس، بسیجیان کردستان در مجموع عنوان قهرمانی را تصاحب کردند و تیم‌های مازندران و کرمانشاه بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

بسیجیان کردستان گل کاشتند/ توزیع 18 مدال در بخش انفرادی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های جام طریق‌القدس در دو رشته ورزش‌های باستانی و تنیس روی میز با حضور 450 ورزشکار بسیجی از 22 استان در حال برگزاری است.

مسابقات ورزش‌های باستانی از صبح روز چهارشنبه در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شد و  طی دو روز، امشب به پایان رسید.

این مسابقات در رشته‌های چرخ تیز و چرخ چمنی، هنرهای فردی، میل بازی و میل سنگین برگزار شد که در نهایت در بخش چرخ تیز بسیجی کرمانی قهرمان شد و  ورزشکاران کرمانشاهی و قزوینی نشان‌های نقره و برنز را از آن خود کردند.

در رقابت‌های میل‌بازی ورزشکار کردستانی قهرمان شد، خراسان رضوی نایب قهرمان لقب گرفت و باستانی‌کاران اصفهانی و کرمانشاهی بر سکوی سوم ایستادند.

در رشته هنرهای فردی و در دو  بخش کباده و سنگ به ترتیب ورزشکاران مازندرانی و ایلامی قهرمان شدند، بسیجیان کرمانی و مازندرانی بر سکوی دوم ایستادند و تهران و قزوین عنوان سوم را از آن خود کردند.

در رشته چرخ، کرمان، تهران و مرکزی بر سکوهای اول تا سوم ایستاند و در رشته میل سنگین اصفهان و خراسان رضوی بر سکوهای اول و دوم ایستادند و بسیجیانی از  کرمان و کرمانشاه مشترکاً حائز رتبه سوم شدند.

در پایان این مسابقات کردستان با مجموع یک‌هزار و 133 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و باستانی‌کاران بسیجی مازندران و کرمانشاه نیز به ترتیب با 917 و 776 امتیاز بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/79012/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول