اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس مطرح کرد

فامیل‌گرایی در جذب نیرو و استخدام‌ها ممنوع

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: در جذب نیرو و استخدام‌ها فامیل‌گرایی ممنوع است.

فامیل‌گرایی در جذب نیرو و استخدام‌ها ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار ایزدشهر نور توجه به توسعه و گسترش شهر، مبلمان شهری و دیگر نیازهای اساسی مردم  توسط شورا و شهردار را ضروری عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ایزدشهر قابلیت‌های خاص خود را دارد و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا شهر به نقطه‌ای که حقش است برسد.

عضو خانه ملت تصریح کرد: برای توسعه و آبادانی شهر و ایجاد درآمد پایدار باید سرمایه‌گذاران مورد حمایت واقع شوند و برای آنان احترام قائل شد و از حقوق آنان دفاع کرد.

فیاضی ابراز داشت: من خودم به دنبال آن هستم که سرمایه‌گذار وارد شهر کنم و هیچ کس حق سوء استفاده از سرمایه‌گذار ندارد و نباید از او چیزی طلب کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم حق هیچ‌‌گونه انتفاعی را نداریم.

وی با بیان اینکه اگر عضو شورای شهر شدیم،دیگر حق کاسبی نداریم، گفت: اگر نماینده مردم شدیم، اگر مسئول شدیم به دلیل رانت قدرتی که در دست داریم نباید به دنبال کاسبی باشیم.

فیاضی تصریح کرد: اگر قرار است کاسبی کنیم باید از مسئولیت استعفا دهیم و بعد دنبال کاسبی و مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری باشیم.

فیاضی افزود: در زمان مسئولیت به دلیل رانت قدرت امکان سوء استفاده وجود دارد زیرا سرمایه‌گذار به ما مراجعه می‌کند و دستش زیر سنگ و ساتور ما است و شاید هم خواسته ما را انجام دهد، اما این خواسته‌های نابه‌جای ما سرمایه‌گذار را فراری هم می‌دهد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان همه را به قانون‌گرایی دعوت کرد و افزود: در جذب نیرو و استخدام‌ها فامیل‌گرایی نباشد، قانونگرا باشید زیرا با قانونگرایی همه مصون هستند.

انتهای پیام/86023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول