اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ در جمع ارتشیان نیروی دریایی خارگ:

نیروی دریایی توانسته با اقتدار در مقابل کشورهای سلطه‌گر بایستد

امام جمعه خارگ گفت: خوشبختانه امروز نیروی دریایی ارتش به عنوان یک نیروی متحرک، در تبلیغ ارزش‌های اسلامی، توانسته با اقتدار در مقابل کشورهای سلطه‌گر بایستد.

نیروی دریایی توانسته با اقتدار در مقابل کشورهای سلطه‌گر بایستد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش خارگ اظهار کرد: به لطف خدا نیروی دریایی به خوبی توانسته وظایفی که به آن‌ها محول شده است را به خوبی انجام دهد و اقتدار این نیروی راهبردی را نشان دهد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش با انجام وظایف خود توانسته دل رهبر را شاد کند، افزود: کسانی که دل رهبر را شاد کنند چون دل ولی‌فقیه را شاد کرده‌اند، مطمئناً در راه اسلام گام برداشته‌اند و این خود ارزش و ثواب بسیاری دارد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش سفیر خوبی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و توانسته با اقتدار خود در آب‌های بین‌المللی پیام صلح ایران را به جهانیان ابلاغ کند و این نشان می‌دهد که جهت‌گیری نیروی دریایی، جهت‌گیری مثبت و موفقی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشم‌گیر نیروی دریایی خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه امروز نیروی دریایی ارتش به عنوان یک نیروی متحرک، در تبلیغ ارزش‌های اسلامی، توانسته با اقتدار در مقابل کشورهای سلطه‌گر بایستد.

کمالی اضافه کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، به عنوان پرچم‌دار مبارزه با استکبار در جهان مطرح است و هر کس به طریقی پشت سر ایشان باشد، در واقع به دفاع از مظلومین جهان کمک کرده و وظیفه نیروی دریایی این است که مبارزه با استکبار را به عنوان یک سفیر بین‌المللی در جهان تبلیغ کند.

وی اذعان داشت: همان‌گونه که روزی اسلام از راه دریا به هند و آفریقا و دیگر کشورها راه یافت، ما نیز قادر خواهیم بود تا فرهنگ اسلامی و مبارزه با استکبار را از این طریق به دیگر کشورها صادر کنیم.

امام جمعه خارگ افزود: دشمن از عملکرد شما ناراضی است و برای آن‌ها ناخوشایند است که ناوی از ایران در آب‌های‌ بین‌المللی تردد کند و علاوه بر آن به تنهایی در مقابل راهزنان بایستد، این نشان‌دهنده توانمندی و رشد نیروی دریایی است و رشد روزافزون نیروی دریایی، تسریع در فراگیری استکبارستیزی را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان داشت: اقتدار امروز نیروی دریایی به واسطه ایستادگی عده‌ای جوان در مقابل استکبار غرب و شرق به سرکردگی صدام بود که با از جان گذشتگی و فدا کردن خود، مقتدرانه در برابر استکبار قد علم کردند و در دل خلیج فارس آرام گرفتند و اگر ما نیز خواهان عزت و سربلندی هستیم باید این روحیه شهادت‌طلبی و از خود گذشتگی را در خود نهادینه کنیم.

کمالی خطاب به ارتشیان گفت: اگر شما در راه خدا و در راه ولی امر خود گام بردارید، برای اسلام گام برداشته‌اید و تمام کارهای شما عبادت محسوب می‌شود و در واقع باید نیروی ولایت‌مدار راهبردی دریایی ارتش باشید.

وی با تقدیر از امیر دریادار سیاری افزود: ایشان به خوبی نشان داده است که توانایی خاصی در رصد خواسته‌های رهبری دارد و بلافاصله در جهت انجام آن گام برداشته و این جای تقدیر دارد که ایشان با انجام وظایف محول شده به بهترین نحو، دل مقام معظم رهبری را همیشه شاد کرده‌اند.

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول